شمیرانات - ایرنا - قائم مقام رییس دادگستری استان تهران با بیان اینکه تصرف غیرقانونی اراضی ملی و ساخت و ساز غیرمجاز دراراضی کشاورزی استان جرم است و برای متخلفان عقوبت دارد تاکید کرد: نباید اجازه داد تا ساخت و ساز غیرقانونی انجام گیرد و متعاقب آن از سوی دستگاه قضایی دستور تخریب صادر شود.

به گزارش ایرنا ، مراسم تکریم عباس نوروزی دادستان سابق لواسان و معارفه مرتضی درویش وند دادستان جدید لواسان با حضور حجت الاسلام ایمانی امام‌جمعه ، شاکرمی قائم مقام دادگستری استان تهران و مسئولان شهری و استانی روز سه شنبه در حوزه علمیه امام حسن مجتبی علیه السلام لواسان برگزار شد .

شاکرمی قائم مقام دادگستری استان تهران در مراسم معارفه دادستان جدید لواسان گفت : قوه قضاییه مجموعه ارکانی دارد که هر کدام وظایفی برعهده دارند و ساختارهایی برای آنان ایجاد شده است و زمانی که همه ارکان هماهنگ بوده و درست کار کنند قطعا قوه می تواند امورات را به خوبی پیش ببرد .

وی با بیان اینکه دادستان شمشیر دستگاه عدلیه است افزود: مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانین جامع در زندگی مردم و در دستگاه‌های قضائی و اداری جامعه بسیار موثر است .

وی افزود: اگر اشتغال در جامعه بیشتر باشد قطعا آسیب های اجتماعی در کشور کمتر بوده و تاثیر مهمی در زندگی مردم و حتی دستگاه قضایی خواهد داشت .

شاکرمی با اشاره به اقدامات موثر دادستان سابق لواسان گفت : رضایت عمومی مردم سرمایه بزرگی است برای نظام که انشالله این رضایت مردمی در دستگاه های مختلف دیده شود .

قائم مقام دادگستری استان تهران تصریح کرد : اراضی ملی متولی دستگاه قضایی نیست ودستگاه‌های دیگر هستند ولی دادستان نظارت می کند بر اجرای قوانین وجلوگیری از رفتار و اقدامات غیرقانونی جمله تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیر مجاز دستگاه‌ها و در اراضی ملی درباره حق وحقوق مردم قطعا از حقوق دولت ومردم دفاع خواهیم‌کرد .


حجت الاسلام والمسلمین ایمانی امام‌جمعه لواسانات گفت : فعالیت ها و مردم داری دادستان سابق در لواسان بسیار در حل مشکلات مردم تاثیر گذار بوده است .

وی افزود: مشکلات مردم در ادارات لواسان بسیار زیاد است انشالله دادستان جدید هم قادر باشد مشکلات مردم بویژه در بهش جهاد کشاورزی و منابع طبیعی را حل و فصل کنند .

مرادی رئیس دادگستری بخش لواسانات گفت : مردم بومی لواسان مردمی انقلابی و ولایتمدار بوده و نیاز است مسئولان جهت خدمت رسانی شایسته به این عزیزان تلاش بیشتری داشته و همچنین بخش قضائی با ساخت و سازهای غیر مجاز بشدت برخورد داشته باشند .

فرماندار شهرستان شمیرانات با گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت و پیروزی رزمندگان این جبهه مقابل رژیم صهیونیستی گفت : در کنار پایتخت کاستی های فراوانی در شهرستان شمیرانات و بویژه در بخش لواسانات وجود دارد که بایستی بذ خدمت بیشتر به مردم دغدغه های مردم منطقه رفع شود.

مجتبی ذاکریان افزود : اقدامات دادستان وقت لواسان در خصوص خدمت رسانی ومقابله با مشکلات در سطح خوبی بوده و انشالله این خدمات ادامه یابد .

وی افزود: موضوع ساخت و سازهای مجاز هم بشدت در منطقه محدود شده است و قوانین حتی برای افراد بومی هم با اجرای محدودیت های بسیاری روبرو شده است.

عباس‌ نوروزی دادستان سابق لواسان نیز در سخنانی اقدامات انجام گرفته را ارائه کرد .

درویش وند دادستان جدید لواسان هم ابراز امیدواری کرد بتواند به مردم خدمت کرده و سیاست های قوه قضائیه را انجام دهد .

شهرلواسان در شهرستان شمیرانات در شمال شرقی استان تهران قرار دارد .