تهران- ایرنا- سخنگوی نظامی گردان‌های شهید «عزالدین القسام» در اظهاراتی عملیات حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به اقامتگاه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و آن را حامل یک پیام با این مضمون اعلام کرد که سران اسرائیل نمی‌توانند از قصاص عادلانه فرار کنند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از شبکه الاقصی، «ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی در این باره اظهار داشت: ما عملیات ویژه‌ای را که از طریق آن حزب‌الله، اقامتگاه جنایتکار جنگی، نتانیاهو را هدف قرار داد، تبریک می‌گوییم.

وی گفت: این عملیات حامل پیامی به سران جنایتکار رژیم اشغالگر بود مبنی بر اینکه حتی اگر بتوانند از مقابل عدالت کور بین‌المللی فرار کنند، نمی‌توانند از قصاص عادلانه توسط ملت آزاده و مقاومت امت فرار کنند.

ابو عبیده همچنین خاطرنشان کرد: این عملیات به اشغالگران اعلام کرد که شهادت رهبران و فرماندهان مقاومت باعث تضعیف آن نمی‌شود، بلکه بر تشدید و عزم رزمندگان آن برای آسیب رساندن به دشمن خواهد افزود.

این اظهارات پس از آن بیان شد که مقاومت اسلامی لبنان رسما مسئولیت حمله پهپادی به اقامتگاه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را بر عهده گرفت.

«محمد عفیف» مسئول روابط عمومی حزب‌الله لبنان در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: حمله به منزل «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در «قیساریه» توسط مقاومت لبنان صورت گرفت.

رسانه‌های صهیونیستی روز شنبه از هدف قرار گرفتن محل اقامت نتانیاهو توسط پهپاد حزب الله خبر داده و گفتند که آمبولانس‌های زیادی همراه با نیروهای پلیس در مجاورت خانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی مستقر شدند.

در همین حال شبکه ۱۱ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این پهپاد از سمت لبنان و پس از پیمودن فاصله ۷۰ کیلومتری به صورت مستقیم محل اقامت نتانیاهو را هدف قرار داد و دود ناشی از انفجار آن، از فاصله دور قابل مشاهده بود.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع آگاه در دفتر نخست وریزی این رژیم اعلام کرد که در زمان اصابت این پهپاد، نتانیاهو و همسرش، در محل اقامتگاه خود در قیساریا حضور نداشتند.

پیشتر حزب الله لبنان روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که اتاق عملیات مقاومت اسلامی بر اساس رهنمودهای رهبری مقاومت، انتقال به مرحله‌ جدید و تشدید رویارویی با دشمن اسرائیلی را اعلام می‌کند که در روزهای آینده خود را نشان خواهد داد.

برچسب‌ها