ارومیه- ایرنا- مسوول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: در راستای پویش همدردی با مردم لبنان و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، تعدادی از بانوان و دختران در این استان، طلاهای خود را به جبهه مقاومت اهدا کردند.

لیلا رجب، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیرو دستور و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به جبهه مقاومت، تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از روز اول وارد این میدان شده است و ضمن برگزاری جلسات تبیینی و روشنگری در مدارس، مساجد، هیئات مذهبی وجمع بانوان، پویشی را نیز همگام با سایت رهبری تحت عنوان همدردی با لبنان و غزه جهت کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان راه‌اندازی کرده است.

وی ادامه داد: این پویش از اول هفته در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شده است که مردم استقبال خوبی از آن داشته‌اند و در سه روز گذشته تاکنون ۲ گوشواره، یک گردنبند و مدال، یک انگشتر و چهار نیم ست طلا و ۶ عدد النگو به جبهه مقاومت از سوی بانوان اهدا شده است و این پویش روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

مسوول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: این نهاد مسوول جمع‌آوری اقلام و طلاجات بانوان و کمک‌های مومنان جهت کمک به جبهه مقاومت مشخص شده است و بانوان و مومنان با مراجعه به این معاونت می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را اهدا کنند.

وی افزود: کمک‌های نقدی بانوان و مومنان متدین در همان‌جا و در حضور خود اهدا کننده به سایت رهبری و حساب دفتر رهبری جهت کمک به مردم لبنان واریز می‌شود.

رجب ادامه داد: این پویش بصورت گسترده درشهرستانها نیز راه اندازی خواهد شد و برای راه اندازی آن بانوان ولایی، تشکل های قرآنی و هیاتی و همچنین طلاب مبلغ کمک خواهند کرد.

مسوول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: زنان آذربایجان غربی استقبال خوبی از این پویش کردند و بی شک این روند بیش از بیش پرشورتر خواهد بود.

به گزارش ایرنا،نوجوان ۱۴ ساله اهل ارومیه ای (عضو دختران حاج قاسم) به همراه مادرش همه طلاهای خود را و همسر شهید روحانی بزرگوار شهید قاسم کاظمی از انجمن همسران شهدای ارومیه در راستای لبیک به ندای رهبری و پویش همدردی با لبنان ، ۶۰ گرم طلا به مبلغ تقریبی ۳۰۰ میلیون تومان برای جبهه مقاومت اهدا کردند.

براساس این گزارش زنان آذربایجان غربی باردیگر همانند دوران دفاع مقدس غیرت و شجاعت خود را به نمایش گذاشته و همانند هشت سال جنگ تحمیلی از دارایی های خود گذشته و طلا و زیور آلات خود را این بار تقدیم جبهه مقاومت می کنند.