تهران- ایرنا- رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: تعداد بسیاری از کارکنان شهرداری‌ها تاکنون از اجرای طرح مسیر ارتقای شغلی محروم بوده اما با تشکیل هیات ممیزه طرح مسیر ارتقای شغلی و اجرای این مصوبه مطالبه کارکنان بعد از ۱۷ ماه برقرار می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مسعود نصرتی در نشست شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با موضوع بررسی «چگونگی اجرای طرح مسیر ارتقای شغلی کارکنان شهرداری‌های کشور» از بررسی و موافقت پرونده‌های ارتقای شغلی کارکنان کلان‌شهرهای با جمعیت بیش از یک میلیون نفر و همچنین برای بقیه شهرهای کشور در قالب دو دستورالعمل مجزا، توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور خبر داد.

وی افزود: شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با امتیاز عوامل خاص این طرح در سقف ۲۵۰ امتیاز با تعیین شاخص‌های مربوطه موافقت کرد. اجرای این دو دستورالعمل به استانداری ها و شهرداری کلانشهرها تفویض می شود.

نصرتی گفت: موافقت با امتیاز عوامل خاص برای نخستین بار در طرح مسیر ارتقای شغلی کارکنان شهرداری ها توسط شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی مورد موافقت قرار گرفته است.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: تعداد زیادی از کارکنان شهرداری‌ها و نیز کارکنانی که در شرف بازنشستگی بوده یا بازنشسته شده‌اند، تاکنون از اجرای طرح مسیر ارتقای شغلی محروم بوده‌اند ولی با تشکیل هیات ممیزه طرح مسیر ارتقای شغلی و اجرای این مصوبه مطالبه کارکنان بعد از ۱۷ ماه برقرار می‌شود.