اسلامشهر - ایرنا - جشنواره سینمایی بچه‌های ایران برای سومین سال متوالی در اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران آغاز شد. 

به گزارش ایرنا، این جشنواره چهارشنبه با هدف ایجاد شور و امید در بین کودکان و نوجوانان اسلامشهری برای سومین سال متوالی از امروز دوم آبان آغاز شده و به مدت ۲ ماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام سیدبهنام میرزاپور رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر گفت: شرکت در این جشنواره ملی که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر به‌صورت کاملاً رایگان است.

وی افزود:بنا به استقبال بی نظیر از این جشنواره در سالهای گذشته پیش بینی می شود بیش از ۵۰ هزار کودک و نوجوان به همراه خانواده‌هایشان مهمان پردیس سینمایی فجر اسلامشهر باشند و به تماشای انیمیشن‌های روز سینما در حوزه کودک و نوجوان بنشینند.

حجت الاسلام میرزاپور اذعان داشت: برنامه ی این جشنواره علاوه بر اکران فیلم، برپایی جُنگ شادی، ویژه‌برنامه عمو و اجرای عروسک‌ها در قالب آموزش‌های مختلف خواهد بود که امیدواریم در این بخش ویژه لحظات شاد و نابی را برای دانش‌آموزان اسلامشهری و خانواده‌هایشان به ارمغان بیاوریم.

شهروندان اسلامشهری می توانند برای رزرو بلیت جشنواره از روز ۲۸ مهر از طریق سایت اسلامشهر تیکت به نشانی www.eslamshahrticket.ir مراجعه کنند.

این جشنواره دربازه زمانی ۳۲ روزه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه و در ۶ سانس از ۸:۱۵ صبح الی ۲۰:۳۰ شب برگزار خواهد شد که شهروندان عزیز اسلامشهر و منطقه، مجموعه‌ها، مدارس و دیگر افرادی که به‌صورت گروهی و یا خانوادگی در این جشنواره شرکت خواهند کرد

جشنواره بچه‌های ایران در سال نیز گذشته در ۱۴۷سانس اجراشد.

اسلامشهر با حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب استان تهران قرار دارد .