شهریار - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کشف کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردریالی در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سردار مهدی کرمی روز چهارشنبه با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: طرح استانی و منطقه ای مبارزه با قاچاق کالا وارز، با اولویت مبارزه با قاچاق سوخت، مصرف کنندگان عمده، جزء، شناسائی و توقیف خودروهای شوتی در سه روز گذشته در شهرستان های تابعه غرب استان تهران به مرحله اجرا گذاشته شد.

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: در جریان اجرای این طرح، ماموران پلیس امنیت اقتصادی و انتظامی با کنترل محورهای مواصلاتی در شهرستان های شهریار، اسلامشهر، بهارستان، رباط کریم، ملارد و قدس موفق به توقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق شدند.

این مسئول با اشاره به دستگیری ۱۸ متهم کالای قاچاق در جریان این عملیات پلیس در سه روز گذشته خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران انتظامی، پنج انبار بزرگ کالای قاچاق شامل پارچه، لوازم الکترونیکی، الیاف، خشکبار و آرد خارج از شبکه در شهرستان های غرب استان تهران شناسائی و بیش از ۱۳۰ هزار قلم انواع کالای قاچاق کشف و ۱۳ فقره پرونده قضایی برای قاچاقچیان کالا تشکیل شد.

به گفته سردار کرمی در سه روز گذشته، انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال کشف شد و تلاش پلیس امنیت اقتصادی برای رصد و پایش محورهای مواصلاتی و توقیف خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق تداوم خواهد داشت.

جمع آوری ۸۰معتاد متجاهر در اجرای طرح آرامش در رباط کریم

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در شهر پرند اقدام کردند.

سرهنگ تیمور کلانتری افزود: ماموران پلیس با هماهنگی های قضائی با رعایت موازین شرعی و قانونی با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

وی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در کمپ ها ۸۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهر پرند جمع آوری و جهت ترک اعتیاد به کمپ های ترک اعتیاد انتقال داده شدند، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس با ادامه این طرح ها با هدف بهبود وضعیت این افراد با تمام توان پیگیر و آماده خدمت گذاری است.