اصفهان - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بیداری عظیمی که این روزها در کشورهای اسلامی و حتی دیگر ملل جهان مشاهده می‌کنیم، نتیجه خون شهداست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدرضا نقدی روز چهارشنبه در چهارمین کنگره شهدای دانشگاهی استان در دانشگاه اصفهان افزود: اگرچه هر روز صحنه‌های شهادت مردم بی‌گناه در غزه و لبنان مشاهده می‌کنیم اما سربلندیم که خون این شهدا ثمر و نتیجه داده است.

وی اضافه کرد: کشورهایی که پیش از این، ظلم و ستم و حاکمیت ظالم را می‌پذیرفتند این روزها به صحنه مبارزه با ظالم آمده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران تصریح کرد: همه مردم بویژه دانشگاهیان قادرند خیمه استکبار را نابود کنند و بی‌شک این بیداری و توانمندی نیز بواسطه مجاهدت شهدا حاصل شده است.

سردار نقدی ادامه داد: ابرقدرت‌ها چشم بر حقیقت بسته‌اند اما نابودی آنها نزدیک است زیرا ضربه‌های متعددی از جبهه مقاومت می‌خورند و پاسخ‌هایشان هم سبب قطعیت شکست آنها می شود.

وی اظهار داشت: دشمنان ۷۰ هزار خانه را در فلسطین و لبنان ویران کردند و سبب قتل عام هزاران نفر شده‌اند اما با این وجود نه در تاکتیک و نه در راهبرد، به پیروزی نخواهند رسید.

معاون هماهنگ کننده سپاه اضافه کرد: این روزها رئیس جمهور آمریکا و مسوولان رژیم صهیونیستی در هیچ اجتماع بین‌المللی قادر به حضور نیستند و این در حالیست که سیدحسن نصرالله و یحیی سنوار در میدان نبرد حاضر بودند.

سردار نقدی اظهار کرد: امروزه آمریکا و انگلیس نیز بطور مستقیم به صحنه جنگ در غزه و لبنان وارد شده‌اند و ناوها و سلاح‌های خود را در منطقه مستقر کرده‌اند اما این هم جز شکست رژیم صهیونیستی حاصلی نخواهد داشت.

وی افزود: خزانه مالی رژیم صهیونیستی و ذخایر موشکی آنها بواسطه مقاومت مردم غزه و لبنان به اتمام رسیده است به همین دلیل دیگر کشورها نظیر آمریکا و انگلیس به صحنه وارد شده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ترک کشورهای افغانستان، عراق و ویتنام توسط آمریکا در سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: آمریکا صحنه نبرد فلسطین و لبنان را نیز با آبروریزی ترک خواهد کرد و باید بپذیریم که صهیونیست‌ها یک قدرت پوشالی شکست خورده را به یاری گرفته‌اند.

نقدی گفت: در این ایام بسیاری تقاضای حضور در میدان‌های غزه و لبنان را دارند و این نشان از وجدان بیدار مردم ما دارد.

وی با اشاره به شهادت حدود ۱۷ هزار کودک توسط رژیم صهیونیستی، جنایات مشاهده شده در غزه و لبنان را در جهان بی‌سابقه توصیف کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: دشمنان در دهه‌های مختلف قصد نابودی انقلاب را داشتند اما هیچ وقت به جایی نرسیدند و خون شهدا هر روز انقلاب را بارورتر کرد.

سردار نقدی اظهار کرد: خون‌های ریخته شده در ماه‌های اخیر انتقام سنگینی را در پی خواهد داشت و آمریکا نیز خودش انتخاب کرده که سرنوشتش با رژیم صهیونیستی یکی باشد و هر ٢ نابود شوند.

به گزارش ایرنا، چهارمین کنگره شهدای دانشگاهی استان با حضور خانواده‌های ۲ هزار شهید این قشر با هدف ترویج روحیه ایثار و شهادت، امروز در دانشگاه اصفهان برگزار شد.