اصفهان – ایرنا – هفت پروژه عمرانی، ترفیکی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی در منطقه هفت شهرداری اصفهان واقع در شمال این کلانشهر، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان روز چهارشنبه در آیین افتتاح این پروژه‌ها گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری هفت پروژه‌ شهری این منطقه در مجموع یکهزار و ۹۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مهدی سلطان‌آقایی افزود: این پروژه‌ها شامل اجرای عملیات تعریض و ساماندهی پل و روکش آسفالت جاده شریعتی(شهر خورزوق تا شهرک ولی‌عصر)، افتتاح زمین‌های ورزشی با چمن مصنوعی در باغ فدک، پیاده‌روسازی در معابر منطقه شامل خیابان غرضی، ادیب و بلوار پرستار، آزادسازی و احداث فاز دوم خیابان شهید احمدی، ایمن‌سازی و ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن و افتتاح گام(فاز) نخست طرح بازسازی ساختمان شهرداری منطقه هفت است.

وی تصریح کرد: مهمترین پروژه، «تعریض پل شهید هنیه» در خروجی شهر اصفهان است که سال‌ها به لحاظ ایمنی و ترافیک دچار مشکل بود.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: اجرای این پروژه کار سختی بود ولی با تلاش حوزه عمران به عرض این پل ۱۰ متر اضافه و ترافیک این مسیر برطرف شد.

وی با اشاره به نیازهای زیاد این محدوده همچون محصور شدن شهرک ولی‌عص و فضای سبز خوب گفت: هرچه در این محله کار کنیم، بازهم جای کار دارد.

سلطان‌آقایی خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال نیز هفت پروژه نوبرانه دیگر در منطقه به بهره‌برداری می‌رسد که از جمله آنها می‌توان به خیابان‌های سعدی و ۱۵ خرداد، ایستگاه آتش‌نشانی، ساختمان بحران و پارک خیابان مولوی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های زیادی در شهرک ولی‌عصر(عج) مدنظر ماست، گفت: از شهرداری مرکزی درخواست مساعدت ویژه برای پیشبرد پروژه‌های این منطقه را داریم.

به گزارش ایرنا، شهر اصفهان با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۵ منطقه شهرداری دارد.