زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری چهار سارق و کشف ۹۷ عدد کارت سوخت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ کارآگاه هادی نوروزی روز چهارشنبه با بیان این مطلب، افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت کارت سوخت در سطح شهرستان ابهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران آگاهی با اقدامات فنی پلیسی، هویت استفاده کنندگان از این کارت های سوخت سرقتی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی آنها را دستگیر کردند.

نوروزی ادامه داد: در این خصوص چهار متهم دستگیر و از آنان ۹۷ عدد کارت سوخت کشف و ضبط شد که با استفاده از آنها در مجموع مقدار ۸۲ هزار و ۱۱۶ لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع را قاچاق و به فروش رسانده بودند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند از مردم خواست تا هشدارها و توصیه های پلیس را جدی بگیرند و موارد مشکوک را در اسرع وقت به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سارقان سابقه دار در ابهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر همچنین از دستگیری ۲ نفر سارق سابقه دار و کشف سه فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد.

نوروزی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان ابهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران آگاهی با اقدامات فنی پلیسی، هویت و مخفیگاه سارقان را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی آنها را در یکی از استانهای همجوار دستگیر کردند.

نوروزی ادامه داد: متهمان در تحقیقات انجام شده به سه فقره بزه انتسابی به شیوه بالکن روی اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.