تهران- ایرنا- سرپرست سازمان بهزیستی کشور با اشاره به سابقه فعالیت خود در ستاد مبارزه با موادمخدر تاکید کرد: پیشگیری از اعتیاد یکی از وظایف این سازمان است که ما با تمام توان در این زمینه فعالیت خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا از سازمان بهزیستی کشور، سیدجواد حسینی روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از معاونان و مدیران ستادمبارزه با موادمخدر با بیان اینکه این سازمان برای کاهش ۲ آسیب طلاق و اعتیاد باید بیشتر و با تمام توان عمل کند، افزود: طلاق موجب گسترش آسیب‌ها و افزایش تعداد مددجو می شود و برای کاهش آن باید در این زمینه بیشتر و بهتر عمل کنیم

وی خاطرنشان کرد: در موضوع اعتیاد نیز باید بدانیم که بیش از ۲۰ آسیب به صورت مستقیم و غیرمستقیم از اعتیاد ناشی می شود.

سرپرست سازمان بهزیستی کشور گفت: برای حل مشکلات لازم است برنامه داشت و ما در جلسات باید با این نگاه حضور پیدا کنیم که می خواهیم مشکلات حل شوند نه اینکه حمل شوند؛ در این صورت هرچقدر جلسه بگذاریم بی فایده خواهد بود.

حسینی تاکید کرد: امروز ناکارآمدی مدیران به نام شخص نوشته نمی شود بلکه به پای عملکرد نظام نوشته می شود، بنابراین باید تمام توان خود را برای سرافرازی نظام اسلامی بگذاریم.

وی تاکید کرد: این اقدام موجب می شود تا خیرین برای کمک به موضوع حل معضل اعتیاد و اشتغالزایی برای مددجویان رغبت بیشتری داشته باشند.

براساس این گزارش، در این جلسه پیشنهاد برگزاری جشنواره ای برای معرفی افراد موفق بعد از ترخیص از مراکز ترک اعتیاد مطرح شد که سرپرست سازمان بهزیستی این اقدام را در راستای امیدآفرینی در جامعه و نمادینه سازی دانست.