شیراز - ایرنا - شهیده معصومه کرباسی، شهیده راه قدس که شنبه گذشته همراه با همسرش رضا عباس عواصه درلبنان به دست رژیم جنایتکار صهیونیستی به شهادت رسید، یکشنبه آینده ششم آبان ۱۴۰۳ در شیراز تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، پیکر شهید معصومه کرباسی روز چهارشنبه وارد خاک کشور شد و پجشنبه نیز در قادرآباد و پاسارگاد فارس تشییع می‌شود.

پیکر شهیده شیرازی راه قدس پنجشنبه ۱۵ تا ۱۸ در قادرآباد و پس از نماز مغرب و عشا در پاسارگاد تشییع می‌شود.

شیرازی‌های ساکن شهرک گلستان نیز جمعه پس از نماز مغرب و عشا با شهیده معصومه کرباسی وداع می‌کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیکر مطهر این شهیده یکشنبه ساعت ۹ صبح از میدان شهدای شیراز تا حرم مطهر شاهچراغ تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

پهپاد ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی روز شنبه ۲۸ مهر به طور هدفمند یک خودرو در شهر جونیه لبنان را تعقیب می‌کرد، خودرویی که سرنشینانش معصومه کرباسی و همسرش رضا عباس عواضه بودند. خودرو در حال حرکت بود که این پهپاد به سمت آن موشکی پرتاب کرد اما به گوشه ماشین برخورد کرد و صدمه‌ای به سرنشینانش وارد نشد. عواضه خودرو را متوقف کرد. کنار اتوبان ایستاد، پیاده شد و دست همسرش را گرفت تا گوشه‌ای پناه بگیرند. سرنشین‌های خودروهای دیگر هم پیاده شدند اما انگار هدف‌های پهپاد مشخص بودند. موشک دوم هم شلیک شد و زوج ایرانی- لبنانی به شهادت رسیدند.