شهرری- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: یک دندانپزشک قلابی که بدون مدارک پزشکی و مجوز، اقدام به ارائه خدمات به شهروندان حسن آباد فشافویه می کرد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز چهارشنبه اظهار داشت: در پی تحقیقات پلیسی و انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس این فرماندهی از فعالیت یک دندان پزشک بدون مجوز در این شهرستان با خبر شدند.

وی افزود: در تکمیل تحقیقات پلیس، مطب این فرد که با طبابت غیر قانونی و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی، سلامت و جان افراد جامعه و شهروندان را در معرض خطر قرار داده بود، شناسایی شد و بلافاصله در هماهنگی با دستگاه قضائی، تیمی از ماموران کلانتری ۱۷۶ حسن آباد، به آدرس مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: در زمان حضور تیم اعزامی در محل، مشاهده شد که مطب دندانپزشکی به صورت غیرقانونی در حال فعالیت بوده و متصدی مطب نیز در حال فعالیت است و هیچ گونه مدرک پزشک معتبری برای ارائه ندارد.

این مقام انتظامی گفت: از این محل تعدادی وسایل تخصصی دندانپزشکی کشف و محل فعالیت بدون مجوز این فرد با دستور مقام قضائی پلمب و متصدی آن نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی ربط معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان از مردم خواست: برای دریافت خدمات درمانی حتما به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انهدام باند فروشندگان مواد مخدر در باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: چهار عضو یک باند از فروشندگان مواد مخدر در عملیات ضربتی در باقرشهر با شلیک تیر پلیس، دستگیر شدند

سرهنگ طرهانی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس این فرماندهی از فعالیت اعضای باند چهار نفره در امر توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان ری مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۷۵ باقرشهر با کار اطلاعاتی و استفاده از روش‌های فنی تخصصی مخفیگاه اعضای باند توزیع مواد مخدر را در یکی از خیابان های باقرشهر شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی به موقعیت اعزام و طی یک عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه و شلیک تیرهوایی متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مرجع قضائی، گفت: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می تواند گام موثری در برخورد با سوداگران مرگ باشد.