کرمانشاه - ایرنا - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هشدار به رهبران رژیم صهیونیستی گفت که به قدرت محدود چند موشک و سامانه تاد تکیه نکنند و تصمیمات ناعاقلانه نگیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز پنجشنبه در کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه با بیان اینکه کشور کوچک صهیونیستی که ۹۸ درصد اقتصاد آن وابسته به دریاست نباید تصمیمات ناعاقلانه بگیرید، افزود: تصمیمات ناعاقلانه می تواند سقوط یک رژیم را با شتاب همراه کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: آمریکایی ها هم اشتباه می کنند و حیثیت سیاسی خود را به جنایات صهیونیست ها گره زده اند و خود را در جهان منفور کرده اند.

سردار سلامی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی امروز منفورترین، منزوی ترین و نفرت انگیزترین نظام سیاسی عالم است و جز آمریکا که حامی این رژیم است جهان صهیونیست ها را از رسمیت خارج کرده و مشروعیت خود را از دست داده اند.

وی با یادآوری وعده و سنت الهی مبنی بر اینکه هیچ قدرتی بر پایه ظلم قابلیت بقا و حیات ندارد، افزود: رژیم صهیونیستی در حال کندن تدریجی گورستانی است که در میان آن دفن خواهد شد.

فرمانده سپاه پاسداران در ادامه گفت: یک حکومت وقتی بخواهد فرو بپاشد زمینه فروپاشی را خود مهیا می کند و امروز رژیم صهیونیستی در حال کندن تدریجی گورستانی است که در آن دفن می شود.

سردار سلامی با بیان اینکه طبق سنت الهی هیچ حکومتی بر پایه ظلم ادامه حیات ندارد، افزود: رژیم صهیونیستی امروز به منفورترین نظام سیاسی تبدیل شده و جز حامیان آمریکایی هیچ مقام سیاسی رغبت ندارد به آنجا سفر کند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بغضی پایدار در تمام نسل ها ایجاد کرده است و سرانجام این بغض ها به سلاح تبدیل شده و در یک یورش همگانی او را از صفحه روزگار محو خواهند کرد.

سلامی افزود: این رژیم تصور می‌کند هر چه بکشد اتفاقی نمی افتد اما باید بداند که بر لبه پرتگاه است و به تدریج دستان دشمنان خود را باز می کند تا شراره های آتش بر روی او بریزند.

وی تاکید کرد: به رژیم صهیونیستی آدرس عملیات‌های فتح المبین و بیت المقدس (هشت سال جنگ تحمیلی) را می دهیم تا نگاهی به آنها بیاندازد و ببیند آیا می تواند در برابر فتح المبینی دیگر بایستد یا از عملیات بیت المقدسی دیگر بگریزد؟

سلامی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی نباید مغرور موفقیت های کاذب کشتن زنان و کودکان بی دفاع شود چرا که این کار ننگ و عامل شکست است؛ جوانان لبنانی و فلسطینی جوانمردانه در برابر شرارت رژیم صهیونیستی ایستاده اند و جوانان جهان اسلام به آنها خواهند پیوست.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی پوسیده و فرسوده شده و شایسته حیات نیست و فکر می کند چند پرتابگر نجات بخش او در یک نبرد وسیع می شود اما قطعا اشتباه می کند.

سلامی خطاب به رژیم صهیونیستی هشدار داد: به لوله های تاد اعتماد نکنید چرا که از کار خواهند افتاد و بدانید هر چقدر شما شلیک کنید دشمنان شما چند برابر شلیک خواهند کرد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نمی تواند پیروز شود افزود: سرزمین کوچکی که ۹۸ درصد اقتصادش به دریا متکی است باید بیشتر بیاندیشد چرا که تصمیمات ناعاقلانه سقوطش را شتاب می بخشد.

سلامی تصریح کرد: ما در برابر این جماعت شرور ایستاده ایم و آمریکایی ها هم اشتباه می کنند که حیثیت سیاسی خود را به رژیم صهیونسیتی گره زده است و خود را منفور و منزوی می کند.

وی بیان کرد: امروز جهان آمریکا را با بمب هایی می شناسد که بر سر کودکان غزه و لبنان فرود می آید و آن شکوه ابر قدرتی فقط همین است که دوامی نخواهد داشت.

سلامی در ادامه گفت: اگر ملتی لباس جهادش را در بیاورد و رغبت جهاد را ترک کند ذلیل می شود و خداوند لباس ذلت بر او می پوشاند.

وی تصریح کرد: شکست مربوط به ملتی است که به دشمن پشت کند و قلبی نامطمئن در برابر دشمن داشته باشد و از شکوه ظاهری او بهراسد.

سلامی افزود: ملتی که جوانانش برای جهاد و شهادت از هم سبقت می گیرند شکست نمی خورند و شهیدان ما و خانواده آنان اینگونه بوده اند و هیچ قدرتی را به رسمیت نشناخته اند.

وی گفت: همین مقاومت، ایمان و میل به شهادت است که سختی های فوق طاقت انسانی را در غزه و لبنان هموار و آسان کرده است.

سلامی کودکان غزه را معلم همه بشریت و انسانیت دانست و گفت: آنها بزرگند و مردانه عمل می کنند و نمونه آن را در پسری می بینیم که شهادتین را در گوش خواهرش می خواند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به توصیفات مقام معظم رهبری از کرمانشاه گفت: هرچقدر ما در توصیف این مردم سربلند نجیب صبور و مقاوم بگوییم کم است.

وی کرمانشاهیان را مرزداران پرصلابت با سینه های ستبر دانست و گفت: کرمانشاهیان همانند ارتفاعات طبیعتشان سربلند و همانند صخره هایشان سرسخت و مانند دشت های سرسبزشات با طراوتند.

سلامی افزود: مردم کرمانشاه مظهر جوانمردی غیرت و تعصب نسبت به دین و وطن هستند و کرمانشاه علاوه بر اینکه دروازه کربلاست مبدا جهاد و دروازه بهشت است.

وی کرمانشاه را قطعه‌ای فراموش نشدنی جهاد ملت ایران در برابر یک جهان قدرت توصیف کرد و افزود: در کرمانشاه زندگی با جنگ درآمیخته است چرا که در جنگ زندگی کردند و در زندگی جنگیدند.

فرمانده سپاه، صادق الوعد بودن به اسلام و قرآن را خصلت کرمانشاهیان اعم از شیعه و سنی عنوان کرد و گفت: در جنگ مردمان این سرزمین مبارزه را مشق کردند تا سرمشق دیگر مردمان باشند.

وی با اشاره به تجلیل با عظمت از ۱۰ هزار شهید استان کرمانشاه اظهار کرد: این تجلیل گواه این حقیقت است که شهدا همچنان با ما زندگی می کنند.

سلامی تصریح کرد: شهدا همیشه برای ما اقتدار عزت و سربلندی به ارمغان آورده اند و خانواده شهدا عزیزترین مردمان این جامعه هستند که شایسته احترامند.

وی در پایان تاکید کرد: تا وقتی پیشانی بند جهاد بر پیشانی جوانان ما هست و پدران و مادران ما جوانان را به جهاد تشویق می کنند هرگز آسیبی نمی بینیم و شکست نخواهیم خورد.

کنگره ملی ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه صبح امروز پنجشنبه سوم آبان ماه با حضور سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روحانیون اهل تسنن و تشیع و جمعی از مسوولان ملی و استانی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مجتمع آیه‌ها کرمانشاه برگزار شد.

استان کرمانشاه با افزون بر ۲ میلیون نفر جمعیت، بیش از ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، مردم این استان ۳۰ هزار ایثارگر شامل ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۱۹ هزار جانباز و هزار و ۷۰۰ آزاده تقدیم میهن کرده است.