رباط کریم - ایرنا - دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، با حضور مردم، مسئولان و نماینده ولی فقیه در شهرستان رباط‌کریم در شهر پرند افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، آئین افتتاح دفتر ارتباطات مردمی حسن قشقاوی نماینده مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان در بخش جنوبی بوستان مشاهیر شهر پرند برگزار شد.

حسن قشقاوی در این آیین به اهمیت ارتباط مستقیم با مردم و پیگیری مطالبات آن‌ها اشاره و بر تلاش برای تحقق خواسته‌های شهروندان پرندی به‌ویژه موضوع مهم شهرستان شدن پرند تأکید کرد.

وی اظهار داشت: این دفتر با هدف تسهیل ارتباط مردم با نماینده و رسیدگی به مسائل و مشکلات آن‌ها در شهر پرند راه‌اندازی شده است و شهروندان می‌توانند با مراجعه به این دفتر، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کرده و از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شوند.

شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران با سه شهر رباط کریم، پرند و نصیر شهر با جمعیت نزدیک به ۵۵۰ هزار نفر قرار دارد.

شهر جدید پرند در ۳۰ کیلومتری جنوب‌ غربی تهران، در مسیر آزادراه تهران- ساوه و در مجاورت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) واقع شده است. روزانه بیش از ۳۰ هزار نفر بین تهران و پرند تردد می‌کنندو با الحاقات جدید انجام شده، بارگذاری افق جمعیت ۷۰۰ هزار نفری در این شهر پیش بینی شده است.

شهرستانهای رباط کریم و بهارستان یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.