پاکدشت - ایرنا - در آیینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی سرهنگ شهرام ولی‌خانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان پاکدشت منصوب و از خدمات سرهنگ نجم‌الدین مرادی قدردانی شد.

به گزارش ایرنا، مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت روز پنجشنبه سوم آبان ماه با حضور سرهنگ شهرام امیریان جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، حجت السلام رضا جوکار امام جمعه، فاضل کارخانه فرماندار شهرستان پاکدشت و جمعی از مسئولان انتظامی شرق استان تهران برگزار شد.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: شهرستان پاکدشت به دلیل قرار گرفتن در محورترانزیت امام رضا (ع)، استقرار صنایع نظامی، نیروگاه شهدای پاکدشت و هزاران واحد صنعتی از اهمیت ویژه‌ای در تأمین امنیت پایدار برخوردار است که یقینا نیروی انتظامی به عنوان بازوان پرتوان نظام در ارتقاء سطح امنیت، نقش به سزایی در تحقق این مهم دارد.

سرهنگ شهرام امیریان افزود: نیروی‌های جان برکف انتظامی با عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا، همواره تلاش دارند تا با اقتدار همراه با عطوفت، امنیت، آرامش و آسایش مردم را حفظ کرده و ارتقاء دهند و چه بسیار شهدایی که در این مسیر تقدیم اسلام شده است.

این مسئول امنیت مردم را خط قرمز نیروی انتظامی خواند و خاطرنشان کرد: پلیس در کنار رافت اسلامی با اقتدار در مقابل هر کس که بخواهد آرامش و آسایش مردم را بر هم بزند می ایستد، مخلان نظم و امنیت جامعه و اراذل و اوباش این را بدانند که نیروی انتظامی با اشرافیت کامل و دقیق اطلاعاتی در مقابلشان ایستاده و نخواهند گذاشت امنیت مردم دچار مشکل شود.

شهرستان پاکدشت با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق استان تهران واقع شده است.