خرم آباد- ایرنا- استاندار سابق لرستان با انتقاد از مداخله غیر مسوولانه در انتصابات در لرستان آن را سم مهلکی برای خدمت در استان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوطالب شفقت روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه استانداران لرستان اظهار کرد: اگر در کار استاندار در لرستان دخالت نشود، این استان رنگ توسعه را به خود خواهد دید.

وی بیان کرد: طی ۳۰‌ سال گذشته لرستان همانند استان‌های دیگر پیشرفت نکرده که این امر نیازمند تدوین برنامه ریزی عملیاتی و راهبردی است.

استاندار سابق لرستان با بیان اینکه برنامه ریزی باید مبتنی بر مبانی نظری نظام جمهوری اسلامی باشد، افزود: از همان ابتدای خدمتم دنبال شهادت بودم و اگر اتفاق بیافتد، بزرگترین نعمت از سوی خدا به بنده عطا شده است.

شفقت عنوان کرد: استاندار باید آرامش را در استان حاکم کند ، چرا که در سایه آرامش کار کردن راحت‌ تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه هدف ما دستیابی به جامعه اسلامی، تمدن اسلامی و امت اسلامی و داشتن رفاه فردی و اجتماعی در شان نظام جمهوری اسلامی است ، تصریح کرد: تعامل بین دستگاهی و زیرساخت‌های صنعتی در لرستان ضعیف و یکی از مشکلات صنعت در استان بانک‌ها هستند.

استاندار سابق لرستان اضافه کرد: اقتصاد کشاورزی استان در امر اشتغال قوی و پاسخگو است و قرارگاهی در این راستا تشکیل و جشنواره‌های مختلف برگزار شده است.

شفقت افزود: برای گرفتن سمت و پست به هر کسی آویزان نشوید و اجازه دهید استاندار کار خود را بکند.

استاندار لرستان گفت: در سایه وفاق و وحدت حول روحانیت آرامش شکل می‌گیرد ، چرا که روحانیت محور و گوش به فرمان رهبر است.

شفقت یکی از ویژگی‌های شهید رییسی را توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: تفکر بسیجی پیشرفت همه جانبه را تضمین می‌کند و این تفکر عملکرد بزرگانی است که شهید شدند.

وی با بیان اینکه موتور محرک توسعه کشور استانداران هستند، عنوان کرد: باید اختیارات استانداران بالا رود، چرا که استاندار به عنوان محور کار کردن نقش مهمی در توسعه کشور دارد اما جنس و مدل بودجه‌ریزی باید عوض شود.