شاهرود - ایرنا - پایش پارت شاهرود در لیگ برتر بسکتبال ایران در مقابل طبیعت اسلامشهر ۸۴ بر ۵۱ مغلوب شد و صدر جدول را از دست داد.

سرپرست تیم بسکتبال پایش پارت شاهرود عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم پایش پارت در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال ایران در مقابل طبیعت اسلامشهر قهرمان سال ۱۴۰۲ با نتیجه ۸۴ بر ۵۱ شکست خورد.

مجتبی پیشدادیان با اشاره به اینکه پایش پارت شاهرود نماینده استان سمنان در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور است، افزود: رقابت هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال در سالن فجر دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

وی ادامه داد: مهدی واعظی (ناظر بازی)، جواد مرادی، شهرام کرمی و امیرحسین مکندی قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

پیشدادیان با اشاره به اینکه مهران شاهین‌طبع سرمربیگری طبیعت اسلامشهر را بر عهده دارد، اظهار کرد: سعید برزگری به عنوان سرمربی، سیامک ویسی مدیر فنی و ۲ مربی دیگر در کنار مربی بدن‌ساز و گروه تدارکات، تیم بسکتبال پایش پارت شاهرود را در این دوره از مسابقات همراهی می‌کنند.

سرپرست تیم بسکتبال پایش پارت شاهرود اظهار کرد: پایش پارت در هفته نخست با نتیجه ۷۷ بر ۶۵ موفق به شکست آینده‌سازان تهران شد و در هفته دوم نیز کاله مازندران نایب قهرمان فصل گذشته را با نتیجه ۸۷ بر ۸۴ مغلوب کرد.

وی به رقابت پایش پارت با آسمان ولایت مشهد در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال کشور اشاره کرد و گفت: تیم شاهرودی توانست با نتیجه ۸۱ بر ۷۶ میزبان خود را شکست دهد.

به گفته وی، چهار بسکتبالیست از مجموع ۱۲ بازیکن تیم پایش پارت شاهرود بومی هستند.

پیشدادیان به برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران به صورت گروهی و رفت و برگشت با حضور ۱۲ تیم از سراسر کشور اشاره کرد و افزود: پایش پارت شاهرود در هفته پنجم، میهمان تیم فولاد هرمزگان است.

سرپرست تیم بسکتبال پایش پارت شاهرود ابراز کرد: طبیعت اسلامشهر، مه‌گل البرز، فولاد هرمزگان، شهرداری گرگان، گل نور اصفهان، پالایش نفت آبادان، ذوب‌آهن اصفهان، آسمان ولایت مشهد، کاله مازندران، آینده‌سازان تهران، پتروشیمی ماهشهر و پایش پارت شاهرود، ۱۲ تیم بسکتبال حاضر در رقابت‌های لیگ برتر ایران هستند.

به گزارش ایرنا، شهرستان شاهرود دارای چهار باشگاه بسکتبال آقایان و چهار باشگاه بانوان است که حدود ۷۰۰ نفر آقا و ۲۵۰ بسکتبالیست خانم در این باشگاه‌ها فعال هستند.