کرمان - ایرنا - جمعیت هلال احمر استان کرمان اعام کرد در چهار حادثه تصادف رانندگی در روز پنجشنبه و در مسیرهای مختلف استان ۱۶ نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی هلال احمر استان کرمان اظهار کرد: برخورد یک دستگاه تریلی با پراید مقارن ساعت ۱۱ روز پنجشنبه در محور انار به کرمان پنج نفر مصدوم برجا گذاشت.

بر اساس این گزارش بلافاصله یک تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام و پس از انجام عملیات رهاسازی فرد گیرافتاده تحویل عوامل اورژانس شد و سایر مصدومان سرپایی درمان شدند.

هلال احمر استان کرمان افزود: همچنین بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در ساعت ۱۴:۳۸ و در ۲۰ کیلومتری مسیر سرچشمه به رفسنجان یک نفر مصدوم که پس از انجام عملیات رهاسازی تحویل عوامل اورژانس شد.

هلال احمر کرمان همچنین از تصادف زنجیره ای سه دستگاه خودرو مقارن ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه و در ۲۵ کیلومتری محور راین به جیرفت خبر داد.

بر اساس این گزارش یک تیم امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام و پس از انجام عملیات رهاسازی پنج مصدوم و درمان سرپایی ۲ مصدوم تحویل عوامل اورژانس و یکی از مصدومین نیز توسط تیم اعزامی به بیمارستان منتقل شد.

هلال حمر استان کرمان ادامه داد: واژگونی یک دستگاه پراید، در ۵۰ کیلومتری محور کرمان به روان در ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه پنج نفر مصدوم بر جا گذاشت.

این گزارش می افزاید: در پی اعلام گزارش واژگونی یک دستگاه سواری پراید بلافاصله یک تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام و پس از انجام عملیات رهاسازی فرد مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.