اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: از هواداران تیم انتظار دارم با حضور در ورزشگاه تا لحظه آخر حامی ما باشند و ما هم در زمین برای عملکرد خوب تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی پنجشنبه شب در نشست‌خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان در چارچوب دیدار هفته نهم لیگ‌برتر ایران افزود: از هواداران عزیزمان توقع داریم که یاور ما باشند هرچند روزهایی که تیم نتیجه نگرفته از تمامی ذوب‌آهنی‌ها عذرخواهی کردم.

وی با بیان اینکه امیدوارم مسابقه فردا برای هر ۲ تیم بازی خوبی باشد، ادامه داد: هر ۲ تیم با توجه به گذشتن هشت هفته از لیگ شناخت خوبی از یکدیگر دارند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه هر دیدار سبک خود را دارد اظهار کرد: در برخی دیدارها باید توپ را بیشتر در اختیار حریف قرار دهیم؛ این مسائل به بازیکنانی که در دسترس قرار داریم و تیم حریف بستگی دارد.

وی اضافه کرد : مشکلاتی در باشگاه ذوب‌آهن وجود دارد و همواره سعی کردم تمرکزم را روی شرایط تیم خودم حفظ کنم و همیشه سعی داشتم از شرایطی که برایمان مهیا شده، پیروی کنم.

ربیعی با بیان اینکه هواداران نیز باید در سطح باشگاه از آن توقع داشته باشند ادامه داد: ۲ بازیکن را در بازی فردا بدلیل محرومیت و یک بازیکن را به علت مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: تیم ذوب آهن تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است و اگر هواداران تا لحظات آخر حامی باشند، امکان بازگشت به بازی را داریم.
ربیعی تصریح کرد: مشکلاتی که در تیم وجود دارد به مربی و بازیکنان ربطی ندارد، اگر هواداران امیدواری بیشتری به بازیکنان بدهند امکان کامبک زدن وجود دارد.

وی تاکید کرد: تنها دغدغه من زمین مسابقه فردا است، چرا که در هشت دیدار گذشته تیم ما تنها در ۲ دیدار در زمین خودمان میزبان بوده است.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های تیم ذوب آهن و گل گهر سیرجان از هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۴۵ روز جمعه(فردا) در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.