کرج - ایرنا - مسوول بسیج دانش آموزی استان البرز اعلام کرد: ۸۰۰ دانش آموز شهید این استان در هشت سال دفاع مقدس با نثار خون خود به نماد ایثار و حماسه تبدیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، «محمد فرمانی»در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: امروز مهمترین مساله تربیت صحیح دانش آموزان است که باید آینده سازانی مومن و انقلابی تربیت کرد.

وی بیان کرد: دشمن در تلاش است تا تفکر مهم تربیت نیروی انسانی مومن و انقلابی را خاموش کند اگرچه با برنامه ریزی های اصولی که در این زمینه صورت می گیرد این توطئه های دشمن نیز ناکام می ماند .

مسوول بسیج دانش آموزی استان البرز گفت: آموزش مهارت های زندگی در کنار تربیت صحیح دانش آموزان مدنظر است که برای تحقق این اهداف مهم همراه با سایر تشکل های مردمی هستیم.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب سه رکن اصلی خودسازی ، جامعه پردازی و تمدن سازی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) را مورد تاکید قرار دادند که باید ارکان مهم بیانیه گام دوم انقلاب را مدنظر قرارداد .

فرمانی گفت: نقش آفرینی جوان مومن و انقلابی تربیت شده در جامعه و دفاع امنیتی که سالانه چند هزار دانش آموز درعرصه جنگ سخت از آموزش های لازم برخوردار می شوند نیز از دیگر موارد مورد توجه است.

مسوول بسیج دانش آموزی استان البرز یاد آورشد: امروز با جنگ نرم دشمن مواجه هستیم که باید ابزارها در این جنگ را تقویت کرد چراکه در جنگ سخت دشمن مشکلی نداریم .

وی اضافه کرد: اکنون قرارگاه دانش آموزی در استان البرز تشکیل شده و تعداد قابل توجهی از تشکل های مردمی همراه شده اند که برگزاری مراسم راهیان نور از جمله اقدامات موثر آن است .