یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد و امام جمعه یاسوج تاکید کرد: پشتیبانی های مالی ، روحی و رسانه ای از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه و لبنان از سوی مسلمانان و ازادی خواهان باید با قوت بیشتری ادامه یابد.

به گزارش ایرنا، "آیت ‌الله سید نصیر حسینی" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج کمک‌های مالی مردم کهگیلویه و بویراحمد در مناطق مختلف به جبهه مقاومت را یادآور شد و اظهار کرد: اگر از جبهه مقاومت پشتیبانی مالی، روحی، روانی و رسانه‌ای صورت نگیرد، وضعیت به شکل دیگری خواهد بود.

وی به جنایت های این روزهای رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشتغالی فلسطین و لبنان اشاره کرد و افزود: اقدام به کشتار شهروندان غیرنظامی حتی آزادی خواهان غیرمسلمان را نگران کرده است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج عنوان کرد: همان طور که غربی ها از رژیم صهیونیسم حمایت می کنند مسلمانان سراسر جهان باید در برابر جنایت های اسرائیلی ها در نوار غزه و لبنان ساکت ننشینند.

وی از مواضع شجاعانه رئیس جمهور، رئیس مجلس و وزیر امور خارجه کشورمان به دلیل دفاع از محور مقاومت قدردانی و تاکید کرد: این مواضع در مجامع بین‌المللی در حمایت از محور مقاومت ارزشمند است.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش چهارم آبان ماه سالروز اقدام تاریخی امام خمینی (ره) در خصوص اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون را یادآور شد تصریح کرد: این موضوع مصونیت قضایی به مستشاران آمریکایی را هموار می‌کرد، ولی امام (ره) تسلط دادن بیگانگان در امور کشور را مردود دانست.

وی با اشاره به اینکه قانون کاپیتولاسیون آمریکا را به عنوان حاکم جهان تثبیت می‌کرد، خاطرنشان کرد: آمریکا در طول حیات خود جنایت‌های بسیاری از جمله کشتار سرخ پوستان، سیاه پوستان و مسلمانان را مرتکب شده و در غزه و لبنان مسلمانان با سلاح‌های آمریکایی به شهادت می‌رسند.

آیت الله حسینی شهادت محمد حسین فهمیده را تسلیت گفت و افزود: حضرت امام خمینی (ره) شهید حسین فهمیده را یک الگو برای جامعه می‌دانست که این نوجوان ۱۳ ساله در میدان جنگ و دفاع از تمامیت ارضی، استقلال و ناموس این سرزمین حاضر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اقدام حسین فهمیده را تاریخی دانست و تاکید کرد: این نوجوان با درک شرایط در میدان حاضر شد و تا پای جان از وطن خود دفاع کرد.