گرگان- ایرنا- گروهی از هنرمندان گرگانی نمایش خنده‌دار «رحمان ۱۴۰۰ و پنج طبقه منفی» را با نگاه احترام‌آمیز به کانون گرم خانواده به روی صحنه بردند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا این نمایش به نویسندگی و کارگردانی صمد رحیمی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در حال اجرا است.

این نمایش ماجرای پدربزرگی به نام رحمان معروف به رحمان ۱۴۰۰، پدربزرگ خانواده است که وصیتی عجیب از خود به جا گذاشته که بعد از مرگش تمام اعضای خانواده را دچار چالشی بزرگ می‌کند.

تماشاگر در این اثر نمایشی، احترام به بزرگترها را فرا می‌گیرد ضمن این‌که برپایی دورهمی‌ کم خرج از دیگر آموزه‌های این نمایش است.

علیرضا پورمحمد، صمدرحیمی، فاطمه احمدی، شیرین بوستانی، احمد شاهرخ، محمدحسین سالاری، حدیثه منقوش، سیدمرتضی حسینی، مائده عبدلیان، پوریاخاکی، أیدا رحیمی، مهدی رادنیا، شهریارمکاری، محمدجلال رضائی، محمدرضا چهارمین نامنی، بارانا آلوستانی، ثنا راجی و راحله حصاری، بازیگران این نمایش کمدی هستند.

اکران این نمایش از ۲۹ مهر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی آغاز شده و عصر امروز با اجرای آخرین نمایش به پایان می‌رسد.

نمایش شاد و موزیکال «میمون‌ها» ویژه کودکان به قلم محمدحسین داداش‌نیا و کارگردانی ابوالفضل امیری به تهیه‌کنندگی امین فولادیان نیز از اجراهای دیگر ویژه آبان ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی است.

نمایش «یونس و دوشیزه لام» به نویسندگی و کارگردانی محسن مقامی نیز از ۵ تا ۱۳ آبان ماه و کنسرت نمایش «سمفونی ناجور دلدادگی» به سرپرستی ابوذر اسماعیلی‌ثالث و کارگردانی پورنیک کاوش از ۶ تا ۸ آبان ماه در تالارفخرالدین اسعد گرگانی به روی صحنه می‌رود.

سالن اصلی تالار بعد از سالن وحدت تهران، بزرگترین صحنه نمایش تئاتر کشور را دارد.