مشهد-ایرنا- رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: ۲ جاده پرتردد روستایی در شهرستان‌های نیشابور و فریمان امروز (جمعه) در پی بارش‌های مداوم به دلیل آب گرفتگی و سیلاب مسدود شد.

یوسف بنی اسدی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر مسیر روستایی سه راه "سلطان میدان" به سمت "بشکن" در بخش سرولایت نیشابور و جاده روستایی قلندرآباد به "تلگرد" در شهرستان فریمان به دلیل وقوع سیلاب و آبگرفتگی تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شده است.

وی بیان کرد: همچنین بر اثر بارش باران مداوم، سطح جاده های اصلی و فرعی در شهرستان های سرخس، قوچان، درگز، فیروزه، نیشابور، خواف و جاده سرخس -مشهد در محدوده گردنه مزداوند لغزنده گزارش شده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: پدیده مه غلیظ نیز دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی مشهد-سرخس در محدوده مزداوند را محدود کرده است.

باقر صدیقی، بخشدار سرولایت نیشابور نیز به خبرنگار ایرنا گفت: جاده سلطان میدان به بشکن مسیر دسترسی و تردد به ۱۵ روستای منطقه است، البته این مسیر تنها راه دسترسی به روستاهای یاد شده نیست.

طبق اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی، فعالیت سامانه ناپایدار جوی کنونی در استان که از دیروز آغاز شده تا پایان وقت جمعه ادامه خواهد داشت.

طول راه‌های خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این حیث جایگاه دوم کشور را دارد.