تهران- ایرنا- سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برخی شایعات پیرامون مضروب شدن امام جمعه کازرون گفت: از مردم می‌خواهیم به هرگونه شایعات بی‌اساس در این زمینه توجه نکنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برخی شایعات پیرامون مضروب شدن امام جمعه کازرون، گفت: متاسفانه حجت‌الاسلام صباحی امام جمعه مردمی و محبوب شهرستان کازرون امروز پس از اقامه نماز جمعه در یک حمله ناجوانمردانه با اصابت گلوله مضروب و برای درمان به مرکز درمانی اعزام شد.

وی افزود: ما ضمن همدردی با خانواده حجت‌الاسلام صباحی و مردم قدرشناس و بسیار شریف و بزرگوار شهرستان کازرون از مقامات انتظامی و امنیتی می‌خواهیم که با دقت و حساسیت به انگیزه و دلایل این حادثه تلخ رسیدگی کنند.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اعلام کرد: در حال حاضر مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و نمایندگان شورا در استان مشغول پیگیری مسئله هستند و اطلاعات تکمیلی را پس از اطمینان کامل از صحت و اعتبار آن حتما به اطلاع مردم خواهیم رساند.

نوری تصریح کرد: از مردم عزیز استدعا می‌کنیم به هرگونه شایعات بی اساس در این زمینه توجه نکنند و هرگونه اطلاعات دقیق و معتبر از طریق نهاد امامت جمعه و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و سخنگوی شورا خدمت مردم ایران تقدیم می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون امروز پس از اقامه نماز جمعه در یک حمله ناجوانمردانه با اصابت گلوله مضروب و برای درمان به مرکز درمانی اعزام شد.

پیش از این خبری مبنی بر شهادت او منتشر شد که فرماندار کازرون اعلام کرد: حال امام جمعه کازرون را وخیم و قدامات فوری پزشکی برای نجات جان حجت الاسلام محمد صباحی در حال انجام است.

جانباز بودن ضارب امام جمعه کازرون کذب است

مهدی مزارعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کازرون نیز با اشاره به مطالب مطرح شده مبنی بر جانباز یا ایثارگر بودن ضارب امام جمعه کازرون گفت: پس از بررسی سوابق فرد ضارب مشخص شد که جانباز یا ایثارگر نیست. از آنجا که این فرد بر اثر یک حادثه مجبور به استفاده از عصا بوده، شاهدان گمان کرده اند که وی جانباز است در حالی که بحث جانباز بودن وی کاملا کذب است.