ساری- ایرنا- پنجمین تقابل لیگ برتری تیم‌های نساجی مازندران و استقلال خوزستان با تساوی بدون گل به پایان رسید تا روند ناکامی‌های نساجی کماکان ادامه داشته باشد و این تیم همچنان بدون برد بماند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های نساجی مازندران و استقلال خوزستان امشب - جمعه - در روز نخست هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و نساجی‌چی‌ها همچنان دست‌شان از کسب سه امتیاز در این فصل از رقابت‌ها کوتاه ماند.

ساکت الهامی نساجی را با ترکیب اولیه لوان پولی، امیرحسین سام‌دلیری، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، صابر حردانی، سعید آقایی، ایوب کلانتری، سیامک نعمتی، منتظر محمد، مرصاد سیفی و حامد پاکدل به زمین فرستاد.

استقلال خوزستان نیز با سرمربیگری میودراگ بوژوویچ و ترکیب اولیه احمد گوهری، آرام عباسی، علی هلیچی، سید محمد حسینی، ابوالفضل کوهی، سبحان پسندیده، اسماعیل بابایی، حامد بحیرایی، امیرمحمد محکم‌کار، تیوی بیفوما و کاینا نونس به مصاف نساجی رفت.

هر ۲ تیم با سیستم ۳ - ۵ - ۲ بازی را آغاز کردند. اما الهامی برای این مسابقه نسبت به بازی‌های قبلی تغییراتی را در خط میانی نساجی اعمال کرد. نساجی در مقایسه با دیدار مقابل ملوان، با پنج تغییر وارد زمین شد. کوین یامگا، منصور باقری، مهرداد رضایی، محمدرضا حسینی و حسین زامهران که در بازی قبلی خط میانی نساجی را تشکیل می‌دادند در این مسابقه جای خود را به سعید آقایی، صابر حردانی، ایوب کلانتری، سیامک نعمتی و منتظر محمد دادند.

نساجی بازی را هجومی آغاز کرد و در دقایق ابتدایی نیز توانست توپ و میدان را در اختیار بگیرد. در دقیقه دوم نساجی توپ را به محوطه ۶ قدم استقلال خوزستان رساند و صحنه مشکوک به پنالتی با برخورد توپ به دست مدافع استقلال ایجاد شد که با نظر داور کرنر به سود نساجی اعلام شد.

نساجی در دقیقه چهارم نیز با ارسال سریع توپ توسط حردانی از سمت راست موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد که توپ از روی سر حامد پاکدل عبور کرد و موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۱۵ دروازه استقلال خوزستان توسط حامد پاکدل باز شد که گل آفساید و مردود اعلام شد.

دقیقه ۱۷ استقلال خوزستان موقعیتی را روی دروازه نساجی ایجاد کرد که ضربه کاینا نونس با دخالت خط دفاع نساجی به کرنر رفت و در دقیقه ۲۳ مرصاد سیفی با یک شوت از راه دور دروازه استقلال خوزستان را تهدید کرد که توپ با اختلافی اندک و مماس با تیر عمودی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷ نیز سیامک نعمتی صاحب موقعیت شوت‌زنی شد و با یک ضربه سنگین کنج دروازه استقلال خوزستان را هدف گرفت که توپ وارد دروازه نشد.

جدی‌ترین حمله نساجی در دقیقه ۳۰ رقم خورد که با افزایش فشار روی دروازه استقلال خوزستان، ایوب کلانتری پشت محوطه جریمه در موقعیت شوت‌زنی قرار گرفت و با یک ضربه دقیق و سنگین توپ را به سمت دروازه استقلال فرستاد که این ضربه محکم با واکنش دیدنی احمد گوهری دفع شد. تلاش‌ها برای به گل رسیدن در نیمه نخست به نتیجه‌ای نرسید و ۲ تیم با نتیجه تساوی به رختکن رفتند.

الهامی در نیمه دوم محمدرضا عباسی را به جای سعید آقایی وارد زمین کرد. ۲ تیم نیمه دوم را آرام‌تر از نیمه نخست آغاز کردند. اما نساجی با عطش بیشتری نسبت به استقلال خوزستان برای گلزنی حملاتی را تدارک دید.

حملات نساجی در ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم چند موقعیت نه چندان جدی را ایجاد کرد. اما در دقیقه ۵۹ روی ضربه ایستگاهی ایوب کلانتری به سمت دروازه استقلال خوزستان و پس از دفع توپ توسط احمد گوهری، نساجی‌چی‌ها روی توپ برگشتی به گل رسیدند که به دلیل در آفساید قرار داشتن حامد پاکدل برای دومین بار گل نساجی مردود اعلام شد.

کلانتری در دقیقه ۶۵ نیز روی یک ضربه ایستگاهی دروازه استقلال خوزستان را به طور جدی تهدید کرد که باز هم با واکنش دیدنی گوهری توپ وارد دروازه نشد.

دقیقه ۶۹ بازیکنان نساجی با توپ‌ربایی از مدافعان استقلال خوزستان صاحب موقعیت شدند و مرصاد سیفی با یک ارسال دقیق و سریع حامد پاکدل را در مقابل دروازه صاحب موقعیت مناسب گلزنی کرد. اما ضربه سر نه چندان دقیق پاکدل از بالای دروازه گوهری به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰ کاینا نونس با عبور از خط دفاع نساجی با لوان پولی تک به تک شد و در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ایوب کلانتری با تکل از پشت این بازیکن را پشت محوطه جریمه با خطا سرنگون کرد و با دریافت کارت قرمز از باز شدن دروازه نساجی جلوگیری کرد. ضربه ایستگاهی به دست آمده برای استقلال خوزستان نیز از روی دروازه بیرون رفت.

۲ تیم در دقایق باقیمانده نیز نتوانستند موقعیت خطرناکی ایجاد کنند و بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.