یزد - ایرنا - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تاکید بر تقویت نشاط اجتماعی گفت: فضای استان به لحاظ نشاط اجتماعی و همبستگی نیاز به تقویت دارد که برای رسیدن به این مهم رسانه‌ها نقش موثری دارند و مدیریت استان این نقش را باور دارد و از ظرفیت رسانه‌ها برای تحقق این هدف بهره‌ گیری می‌شود.

“اسماعیل دهستانی” روز شنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان یزد با بیان اینکه فضای استان باید برای فعالیت موثر بانوان و جوانان فراهم شود، ادامه داد: تقویت نشاط اجتماعی در استان با درک درست از نیازهای جامعه حاصل می شود، لذا در این راستا در دولت چهاردهم با هدف تقویت نشاط، امیدآفرینی و تقویت همبستگی اجتماعی اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در اقناع افکار عمومی دارند، افزود: با توجه به تهاجم رسانه‌های بیگانه نسبت به تصمیم گیری‌ها و اقداماتی که در کشور انجام می‌شود، رسانه‌های داخلی می‌توانند در مقابل این هجمه، اعتماد افکار عمومی را نسبت به سیاست‌های نظام تقویت کنند.

دهستانی نقش رسانه‌ها را در اصلاح باورهای اجتماعی موثر دانست و با تاکید بر افزایش تعامل با رسانه‌ها اظهار کرد: سعی می‌شود تا به دور از هر گونه شعارزدگی بلکه در عمل "همه با هم بودن" را به دور از مرزبندی در جامعه ایجاد کنیم.

کاظم شاملو رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد نیز در این دیدار گفت: در استان ظرفیت‌های ممتازی در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی وجود دارد که بسترهای مناسبی برای تولید محتوای امیدآفرین است، در این زمینه در صورت افزایش تعامل میان دستگاه‌های مختلف با رسانه‌ها، می‌توان در مسیر تقویت امید و نشاط اجتماعی حرکت کرد و ایرنا به عنوان رسانه رسمی نظام آماده همکاری با بخش‌های مختلف را دارد.