تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸

ایلام- ایرنا - اینجا ایلام است، سرزمین طلوع خورشید، سرزمین شیرزنان و شیرمردان غیور و مرزدار شجاع و نترس که در برابر حمله و طوفان هشت سال جنگ تحمیلی خم به ابرو نیاورد و اکنون همچنان سرفراز و در آرامش.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هشت سال دفاع مقدس، توپ و تانک و بیش از ۳۰۰ بار حمله هوایی ذره‌ای از عظمت کوه‌های این سرزمین و غیرت و شجاعت مردمانش کم نکرد و حالا در حالی که رسانه‌های بیگانه در بوق و کرنا می‌کنند که ایلام مورد تجاوز رژیم غاصب اسرائیل شده، بدانند که اینجا هیچ خبری نیست.

مردم در آرامش در خواب ناز، کودکان صبح راهی مدرسه شدند، کارمندان و کارگران راهی محل کار و زنان خانه دار راهی خرید، هیچ خبری از ترس و دلهره و دل نگرانی پس از حمله نبود و نیست.

این سرزمین مأمن شهدای هشت سال دفاع مقدس است، ایلام سرفراز از جنگ دیروز با وجود همه زخم های که از بمباران‌های قبل بر تن دارد و سال‌ها از توسعه و زیرساخت عقب مانده است همچنان مدافع و سپر این سرزمین استوار حافظ مرزهای کشور است.

بسیاری از شهروندان از ماجرای حمله و صدای انفجار هیچ اطلاعی ندارد و این خود حکایت از ناکامی و زبونی رژیم اسرائیل است که جرات حمله به جمهوری اسلامی ایران را نداشته و تنها برای اینکه در جهان بیش از این تمسخر نشود، خود را این بار بیشتر مضحکه عالم و آدم کرده است.

اینجا مرز و مردمانش در آرامش‌اند و آب از آب تکان نخورد و زندگی جریان دارد، شاید تنها چیزی که بی اهمیت باشد همین اخبار و بیانیه های رژیم جعلی است زیرا که جز دروغ و بزرگنمایی هیچ چیز نیست و طبل تو خالی است که فقط صدا دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استان مرزی ایلام با بیست هزار کیلومتر وسعت دارای ۴۳۰کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است.