تهران-ایرنا-جبهه مردمی برای آزادی فلسطین "تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به ایران را یک جنایت جدید در چارچوب تجاوزگری استعماری فراگیر علیه ملت های منطقه" دانست و آن را محکوم کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیانیه ای "تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به ایران را یک جنایت جدید در چارچوب تجاوزگری استعماری فراگیر علیه ملت های منطقه" دانست و ضمن همبستگی با ایران اعلام کرد: ما از حق کامل ایران برای دفاع از خود و مجازات رژیم صهیونیستی حمایت می کنیم.

این جبهه تاکید کرد: تجاوز رژیم صهیونیستی در رسیدن به اهداف خود شکست خورد و ایران حضور و جایگاه خود به عنوان قدرت بازدارنده در برابر دشمن جنایتکار را - در راستای دفاع از ملت خود و ملت های منطقه - تحکیم بخشید.

پیش از این نیز بسیاری از کشورها و شخصیت های منطقه و جهان تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به خاک ایران را محکوم کردند.

روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور در ساعات اولیه صبح امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی پدافند هوایی کشور آمده است: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند با وجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هر گونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد حادثه در دست بررسی است.