تهران - ایرنا - کمیته‌های مقاومت فلسطین ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران، همبستگی کامل خود را با جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تجاوزات صهیونیستی- آمریکایی اعلام کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «صفا»، کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای همچنین موفقیت چشمگیر پدافند هوایی ایران در حفاظت از توانمندی‌های ایران برای مقابله با هواپیماها و انهدام بسیاری از موشک‌های رژیم صهیونیستی و خنثی کردن اهداف و نقشه‌های شوم دشمن صهیونیستی را تبریک گفت.

این بیانیه اضافه کرد: تجاوز شکست خورده اخیر صهیونیست‌ها به ایران که پس از پاسخ موشکی جمهوری اسلامی ایران در دو عملیات وعده صادق انجام و سردرگمی و وحشت در بین صهیونیست‌ها ایجاد کرد، بار دیگر ناتوانی و نبود توان بازدارندگی این رژیم موقت را آشکار کرد.

کمیته‌های مقاومت فلسطین افزود: شکست بزرگ دشمن صهیونیستی در دستیابی و تحقق اهداف خود به رغم تلاش فراوان اطلاعاتی و حمایت نامحدود دشمنان امت اسلام در دولت آمریکا و غرب ظالم و برخی از کشورهای سازشکار، مرحله جدیدی را با عنوان پایان هیمنه و برتری رژیم صهیونیستی در تمامی سطوح را پایه‌گذاری کرد.

کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه خود مواضع اصولی رهبری، دولت و مردم ایران در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و نیروهای محور مقاومت و حمایت از همه ستمدیدگان و مظلومانی که مورد ظلم و ستم رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار گرفته اند را ستود.

روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور در ساعات اولیه صبح امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی پدافند هوایی کشور آمده است: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند با وجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هر گونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد حادثه در دست بررسی است.