تهران- ایرنا- نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان با شکست مقابل حریف آمریکایی از رسیدن به دیدار رده‌بندی پیکارهای زیر ۲۳ سال جهان بازماند.

به گزارش ایرنا، مسابقات شانس مجدد پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان ظهر امروز (شنبه) در شهر تیرانا در کشور آلبانی برگزار شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم علی رضایی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر ۳ مغلوب کوتا تاکاهاشی قهرمان آسیا از ژاپن شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، رضایی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه در اولین دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر بردلی فولمر از استرالیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۶ بر ۷ مغلوب میشل مسنبرینک از آمریکا شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

شب گذشته در پایان مسابقات مقدماتی و نیمه نهایی پنج وزن نخست امیر حسین فیروزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیررضا معصومی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به فینال راه پیدا کردند و ابراهیم خواری در دیدار رده‌بندی در وزن ۶۱ کیلوگرم برای مدال برنز تلاش خواهد کرد.

دیدارهای رده‌بندی و فینال پنج وزن نخست از ساعت ۱۹:۳۰ امشب برگزار خواهد شد.

همچنین مسابقات پنج وزن دوم نییز امورز برگزار شد که نماینده ایران به سه پیروزی در دور نخست دست یافتند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم علی مومنی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان مانوئل خندزرسیان از ارمنستان و واسیف باقیروف از جمهوری آذربایجان می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم عباس ابراهیم‌زاده در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر ماتیاس مونز رامیر از شیلی را مغلوب کرد. وی در دور بعد به مصاف برنده هانا از باهاما و اوتیناشویلی از گرجستان می‌رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم علی خرمدل پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده کنستانتین چیریلوف از مولداوی و گاتیکا از شیلی مصاف می‌دهد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم مهدی یوسفی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر اووِن مارتین از کانادا را مغلوب کرد. وی در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان اوکان تاهتاجی از ترکیه و رافائلی از ایتالیا می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی حاجیلوئیان در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر اصلان آباکاروف از جمهوری آذربایجان را مغلوب کرد. وی در دور دوم به مصاف ماسوما اندن از آمریکا می‌رود.