ملارد - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف یک محموله ۳۰ میلیارد ریالی قهوه قاچاق در شهرستان ملارد خبر داد .

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار مهدی کرمی جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی قهوه های خارجی قاچاق در انباری واقع در مارلیک ملارد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل دپوی قهوه های قاچاق شده که با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در عملیاتی هوشمندانه یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

سردار کرمی تصریح کرد: در بازرسی بعمل آمده از انبار ۳ تن قهوه خارجی قاچاق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش قهوه های قاچاق مکشوفه را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

محدوده انتظامی غرب استان تهران شامل ۶ شهرستان اسلامشهر، شهریار، بهارستان، رباط کریم، قدس، و ملارد و جمعیتی بالغ بر ۴میلیون و ۵۱۷ هزار نفر بوده که پلیس غرب استان تهران با تمام توان و بهره برداری از تجهیزات در اختیار، خدمات مناسبی را تاکنون به شهروندان ارائه داده است.