همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر این استان در ۲ عملیات برون استانی موفق به کشف ۴۸۳ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

سردار "سلمان امیری" روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در عملیات اول با اقدامات و تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک، مشخص شد اعضای این باند، قصد انتقال موادمخدر از استان های شرقی به استان البرز را دارند.

وی اظهار کرد: محل بارانداز قاچاقچیان در باغی واقع در «محمد شهر» استان البرز شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت که ۴۶۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک با لفافه در این عملیات کشف، چهار دستگاه خودرو سواری توقیف و پنج متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: همچنین در عملیات دیگری باند قاچاقچیان مواد مخدر که با خودرو سواری اقدام به انتقال مواد مخدر از استان فارس به تهران می کرد در شهر "نطنز" استان "اصفهان" شناسایی و خودرو آنها متوقف شد.

سردار امیری افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۳ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر تریاک با لفافه کشف کردند که در این راستا چهار متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف شد.