اهواز- ایرنا- نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت: چهره خبیث صهیونیست جنایتکار باردیگر با تعدی به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران ، نشان داد که همچنان خوی درندگی خود را کنار نگذاشته و بر این رفتار وحشیانه خود اصرار دارد . 

سید محسن موسوی‌زاده شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پی حمله تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی به کشور ایران و شهادت ۲ نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ ، که درس عبرتی بزرگ برای دژخیمان زمان بود، نشان داد که قدرت نظامی کوبنده ایران دست متجاوزان و طاغوتیان را این سرزمین قطع خواهد کرد و دشمنان را به سزای اعمال آن‌هاخواهد رساند .

وی گفت: در تجاوز وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی به کشور قهرمان ایران و به شهادت رسیدن ۲ دلیر مرد ارتش جمهوری ایران در پی این تجاوز احمقانه ، ثابت کرد که رژیم صهیونیستی زبانی جز زبان زور و لغتی جز پاسخ دردناک را نمی‌فهمد.

موسوی‌زاده ضمن تسلیت شهادت ۲ نیروی جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: ایران اسلامی مطابق با قوانین بین المللی حق پاسخ جدی و پشیمان کننده را به رژیم جعلی و یاغی صهیونیستی را دارد و همچنین زمان و مکان این پاسخ برای ایران محفوظ خواهد بود.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور در ساعات اولیه صبح امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی، هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.