تهران- ایرنا- وزیر نیرو گفت: شبکه برق کشور پایدار است و هیچ مشکلی ندارد.

«عباس علی آبادی» امروز (شنبه) در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: آزمایش های پایداری شبکه برق انجام شده و هیچ مشکلی ندارد.

وی ادامه‌داد: اکنون هیچ مشکلی در تامین برق در سرتاسر کشور وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، ساعاتی پیش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.

وزیر نیرو گفت: در سفری که به چین، داشتم مذاکراتی با شرکت‌های این کشور برای توسعه همکاری‌ها در حوزه تجدید پذیرها انجام شد.

 علی‌آبادی با اشاره به جزئیات سفر به چین، اظهار داشت: برای عقد قرارداد به این کشور سفر نکردیم، هدف شرکت در اجلاس بود، نظرات خودمان را در حوزه تجدیدپذیر اعلام و از سرمایه گذری برای حضور در ایران دعوت کردیم.

وی افزود: با شرکت‌های زیادی مذاکره داشتیم که منتظریم پیشنهاد خود را به ما اعلام کنند و طبیعی است که در یک‌ قاعده برد برد با آن‌ها همکاری کنیم.

به گزارش ایرنا، بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق با مشارکت ۵۰۰ شرکت داخلی و ۱۲۰ شرکت خارجی در حال برگزاری است که در فضایی به وسعت ۴۵ هزار و ۴۰۸ متر مربع برپا شده است. ۲۴ هزار و ۲۹۲ مترمربع از فضای نمایشگاهی به شرکت‌های داخلی و یک‌هزار و ۵۹۶.۵ مترمربع از آن به شرکت کنندگان خارجی اختصاص دارد. شرکت هایی از کشورهای چین، کره جنوبی، هند، روسیه، ایتالیا، ترکیه، آلمان، تایوان، فرانسه و اسپانیا در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.

بنا بر این گزارش، نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران از سوم تا ششم آبان ماه از ساعت هشت صبح تا ۱۶ پذیرای علاقه‌مندان است.