شیراز - ایرنا - معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: رژیم صهیونیستی به شدت با انتشار اطلاعات در مورد صدمه‌هایی که می بیند برخورد می کند و نمونه آن را پس از انجام عملیات وعده صادق ۲ مشاهده کردیم.

به گزارش ایرنا، محمدعلی قمی، شنبه در آیین استانی گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل درمدارس استان فارس بیان کرد: افرادی که تصاویر اصابت موشک‌های ایران به سرزمین‌های اشغالی را منتشر کرده بودند، دستگیر شدند.

قمی بیان کرد: دشمن با جمهوری اسلامی ایران که خوی استکبار ستیزی دارد و از محرومان و آزادگان و ستمدیدگان جهان دفاع می‌کند مشکل دارد و همواره آن را مورد تهدید قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه شعار امسال پدافند غیرعامل «تدبیر امروز، امنیت» است، ادامه داد: امروز در زمینه‌های مختلفی با تهدیدات دشمن مواجه هستیم که در قالب پدافند غیر عامل برای هر یک، برنامه‌هایی را در دست اجرا داریم.

معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور اضافه کرد: علاوه بر این، کشور ما با بحران‌های ناشی از حوادث طبیعی روبرو است و ما در پدافند غیر عامل با تهدیدات انسان محور مقابله می کنیم.

وی اضافه کرد: دانش آموزان در مقابله با تهدیدات دشمن در فضای مجازی هوشیار باشند که هر خبری را بدون سنجش صحت و سقم آن منتشر نکنند زیرا انتشار اخبار غیر واقعی به مثابه آب به آسیاب دشمن ریختن است.

در این مراسم رزمایش پدافند غیرعامل، با حضورتیم های امداد و نجات، آتش نشانی، هلال احمر، اورژانش، پلیس و دیگر دستگاه‌های عضو پدافند غیرعامل برگزار شد.