بوشهر_ ایرنا_ مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر گفت: ۱۳ هزار و ۶۴ میلیارد ریال تسهیلات به چهار هزار و ۸۴۱ نفر کشاورز در ۶ ماه نخست امسال واریز شده است.

سید محسن نجفی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: عمده این تسهیلات در بخش کشاورزی و در زیر بخش های زراعت، باغداری، دام و طیور، شیلات و آبزیان و صنایع تبدیلی کشاورزی بوده که نقش موثری در رونق تولید، اشتغال زایی و حمایت از کشاورزان ایفا کرده است.

وی افزود: شعب این بانک طی ۶ ماهه نخست سال جاری از محل سپرده های قرض الحسنه مردمی، یک هزار و ۷۹۱ میلبارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به یک هزار و ۱۹ نفر پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر تصریح کرد: این تسهیلات با کارمزد چهار درصد و در راستای حمایت از اقشار مختلف جامعه و ترویج ازدواج، فرزند آوری و اشتغالزایی، ودیعه مسکن و قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی بوده است.

بیشتر بخوانید

بیش از ۳۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی بوشهر پرداخت شد

بیش از ۳۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی بوشهر پرداخت شد

۱۵۰۰ میلیارد ریال خسارت به اراضی دیم استان بوشهر پرداخت شد

نجفی عنوان کرد: تامین بذور گواهی شده به عنوان سرمایه ژنتیکی و یکی از عوامل اساسی رشد و پایداری تولید کشاورزی به ویژه در زیر بخش زراعت جزو اولویت های بانک کشاورزی است.

وی بیان کرد: شعب این استان طی ۶ ماهه اول سالجاری، یک هزار و ۸۲۲ میلیارد ریال تسهیلات برای تامین بذر گواهی شده مورد نیاز بخش کشاورزی پرداخت کرده اند.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر عنوان کرد : شعب این بانک در استان از آغاز فصل خرید گندم در نیمه دوم فروردین ماه 1403 تا پایان شهریور ماه، 100درصد از وجوه خرید تضمینی گندم را به حساب کشاورزان واریز کرده است.

نجفی تصریح کرد: بانک کشاورزی استان بوشهر با هدف ارائه خدمات بانکی کامل و جامع به هم استانی ها با بهره گیری از سامانه یکپارچه صدور ضمانتنامه، در ابتدای سال جاری پنج هزار و ۵۱۵ میلیارد ریال ضمانتنامه و اعتبار اسنادی داخلی صادر کرده است.

اهدا تندیس استاد شهریار به بانک کشاورزی استان بوشهر

وی گفت: بانک کشاورزی استان بوشهر در میانگین عملکرد ۶ ماهه اول سال 1403 ، رتبه نخست کشور را در جمع شاخص های ارزیابی عملکرد مدیریت ها کسب و توانست تندیس استاد شهریار را از آن خود کند.

نجفی افزود: بر اساس روند عملکرد مدیریت استان ها از فروردین تا پایان شهریور ماه سال 1403 ، مدیریت استان بوشهر با کسب بیشترین امتیازات ارزیابی عملکرد نسبت به سایر مدیریت ها ، در جایگاه نخست کشوری و طیف عملکردی خوب قرار گرفت و تندیس استاد شهریار را از آن خود کرد.

تندیس استاد شهریار که از مفاخر بانک کشاورزی است به عنوان یک الگو در این بانک شناخته می شود که بر اساس عملکرد ۶ ماهه هر استانی که در مجموع عملکرد ، امتیاز بالایی داشته باشد به عنوان مدیریت شاخص برگزیده و این تندیس را دریافت می کند.