یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: بی‌تردید تروریست‌های کوردل پاسخ سخت و پشیمان‌کننده‌ای بابت این جنایت بزدلانه دریافت کرده و خون مطهر این شهدای سرافراز مدافع امنیت که مظلومانه در این راه مقدس به فیض عظیم شهادت نایل آمدند هرگز پایمال نخواهد شد.

به گزارش شنبه شب روابط عمومی استانداری یزد، " محمدرضا بابایی " در محکومیت حادثه تروریستی شهرستان تفتان و شهادت جمعی از نیروهای انتظامی به ویژه شهید والامقام هادی زارع باغبیدی پیامی صادر کرد و نوشت: شهادت جمعی از جان بر کفان و دلاوران انتظامی ایران عزیز اسلامی در حادثه تلخ و دلخراش تروریستی تفتان از جمله شهادت یکی از نیروهای سرافراز انتظامی استان یزد، شهید والامقام هادی زارع باغبیدی موجب تاسف و تالم عمیق گردید.

وی ادامه داد: بدون شک ایثار و از خودگذشتگی این سروهای آزادی و کرامت از جمله شهید گرانقدر زارع باغبیدی در راه دفاع از امنیت و آرامش کشور برای همیشه در یادهاد و خاطره‌ها با سرافرازی و افتخار عجین خواهد ماند.

اینجانب ضمن محکومیت شدید این حادثه جنایتکارانه و تروریستی و تسلیت این ضایعه ناگوار به فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده‌های داغدار این عزیزان به ویژه خانواده معظم شهید والامقام هادی زارع باغبیدی، ملت بزرگوار ایران اسلام بخصوص خانواده‌ سرافراز فراجا، از درگاه حضرت دوست برای شهدای این واقعه دردناک عُلُوّ درجات و حشر با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده‌های معزز آنان، صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت می‌نمایم.

در پی درگیری اشرار مسلح با گشت انتظامی پلیس در گوهرکوه شهرستان تفتان، استوار یکم هادی زارع باغبیدی از یزد و جمع دیگری به شهادت رسیدند.