ساری- ایرنا- بارندگی‌های پاییزی طبق پیش‌بینی‌ هواشناسی از صبح امروز یکشنبه ۶ آبان ماه در شهرهای مختلف مازندران منجر به آبگرفتگی معابر و بالاآمدن آب رودخانه‌ها شد و جاده های استان نیز لغزنده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‌بارش‌های پیش‌بینی‌شده از بامداد امروز آغاز شده و همچنان نیز ادامه داد و در برخی مناطق استان با توجه به حجم بالای بارندگی سبب جاری شدن روان‌آب‌ و آبگرفتگی معابر شد.

بررسی میدانی نشان می دهد خیابان ها و مسیرهای منتهی به میادین اصلی شهر ساری مرکز استان مازندران از جمله میدان ساعت بدلیل بارندگی و لغزندگی خیابان ترافیک خودروها را بوجود آورده است.

بر اساس اعلام هشدار روز گذشته هواشناسی مازندران، هوای این استان از امروز با بارش باران و برف، کاهش دما و همچنین با احتمال خطر بروز سیلاب و آبگرفتی معابر عمومی همراه است.

هواشناسی مازندران نسبت به وضعیت جوی دریایی مبنی بر احتمال غرق شدن قایق ها و شناورهای گردشگری و غرق شدن شناورهای صیادی، احتمال آسیب دیدن شناورهای بزرگ و وارد شدن خسارت به سازه های دریایی، اختلال در ورود و خروج شناورها به حوضچه بنادر و اختلال در تخلیه و بارگیری شناورها نیز هشدار داده است.

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های مازندران هم اکنون وضعیت راه های استان بارانی و لغزنده است. تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان نیز روان است.

بنابراین گزارش اکنون در محدوده گدوک محور سوادکوه و در منطقه چلاو جاده هراز مه گرفتگی وجود دارد.

آسمان مازندران از فردا دوشنبه هفتم آبان ماه تا جمعه صاف تا نیمه ابری و با افزایش نسبی و تدریجی دما همراه خواهد بود.