تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

کرمان- ایرنا- اداره کل هواشناسی کرمان برای امروز(یکشنبه) و فردا تداوم وزش باد شدید، گردو خاک و در برخی مناطق نیز بارش باران را در برخی مناطق استان پیش‌بینی کرد.

به گزارش ایرنا در اطلاعیه این اداره کل آمده است: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز و فردا افزایش ابر و وزش باد پدیده‌های غالب جوی در سطح استان است؛ ضمن اینکه در مناطق شمالی، غربی و ارتفاعات مرکزی استان احتمال بارش باران دور از انتظار نیست.

براساس این اطلاعیه، همچنین طی این مدت در برخی مناطق جنوبی و نیمه شرقی استان نیز وزش باد و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا محتمل است.

طبق این اطلاعیه، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه جوی نسبتا پایدار در اکثر مناطق خواهیم داشت و طی روزهای پایانی هفته در غرب و شمال استان افزایش ابر مورد انتظار است.

طبق اعلام هواشناسی کرمان طی ۲۴ساعت گذشته لاله‌زار به عنوان مرتفع ترین شهر ایران در شهرستان بردسیر با دمای ۲ درجه خنک‌ترین نقطه و منوجان در جنوب استان با دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین منطقه استان کرمان بودند.

براساس این گزارش، دمای کلانشهر کرمان امروز در خنک‌ترین ساعت ۱۰ درجه بوده و در گرم‌ترین ساعت به ۲۷ درجه سانتیگراد خواهد رسید.