گرگان- ایرنا- امام جمعه اهل سنت آق‌قلا با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بزرگترین دشمن مسلمانان است، گفت: پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی حق مشروع و قانونی ایران است.

آخوند عبدالرزاق رهبر روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: صهیونیست‌ها و یهودیان از زمان ظهور اسلام با مسلمانان و دین اسلام عداوت و دشمنی داشتند و این مساله به روشنی در قرآن کریم آمده است.

وی با تاکید بر اینکه همیشه باید مراقب شیطنت‌های صهیونیست‌ها باشیم، تصریح کرد: امام راحل فرمودند اگر مسلمانان هر کدام یک سطل آب به اسرائیل می‌ریختند او را سیل می‌برد که هدف از امام راحل از این جمله، ضرورت پاک شدن زمین از خباثت‌های صهیونیست‌ها بود.

امام جمعه اهل سنت آق‌قلا یادآور شد: براساس آیات قرآن کریم پاسخ به تجاوزگری رژیم صهیونیستی حق قانونی و مشروع ایران است اما این مهم باید با نظر و موافقت رهبر معظم انقلاب اتفاق بیفتد.

رهبر با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی باید پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به رژیم صهیونیستی بدهد تا دیگر از این غلط‌ها نکند، تصریح کرد: عفو برای مسلمانان است.

وی کشتار انسان‌های بی‌گناه غزه توسط رژیم صهیونیستی را اقدامی غیرانسانی و به دور از بشریت دانست و تاکید کرد: قتل‌عام زنان و کودکان بی‌گناه نه تنها مورد پسند فرهنگ اسلام نیست بلکه از بشریت به دور است.

امام جمعه اهل سنت آق‌قلا با تاکید بر اینکه باید در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی ایستادگی کرد، گفت: جهان اسلام و بشریت باید دور هم جمع شوند و برای نابودی این رژیم جعلی با یکدیگر متحد شوند.