شهرکرد – ایرنا – نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تعدی رژیم صهیونیستی به ایران نشانه استیصال این رژیم جعلی است گفت: اقتدار و توان نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در مواجهه با تعدی رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش گذاشته شد.

غلامرضا میرزایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مقتدرانه از کیان جمهوری اسلامی دفاع کرده‌اند و آرامش حاکم به جامعه نشانه اعتماد مردم به توان رزمی و دفاعی جوانان این سرزمین است.

وی با تقدیر از نیروهای پدافند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتش جهوری اسلامی با فعالیت بسیار خوب پدافند هوایی توانست به خوبی این حمله متجاوزگرایانه رژیم صهیونیستی را دفع کند.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام رژیم صهیونیستی اقدامی شتاب زده و تلاشی برای به دست آوردن آبروی از دست رفته و ابهت پوشالی و ساختگی خود بوده است.

وی با تاکید بر اینکه به طور قطع پاسخ این گستاخی رژیم صهیونیستی بستگی به تصمیم شورای عالی امنیت ملی دارد گفت: رژیم اشغال‌گر قدس پاسخ این اقدام شتاب زده خود را دریافت می‌کند اما در زمان و مکانی که جمهوری اسلامی تعیین می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نماینده مجلس: اقتدار جمهوری اسلامی ایران باعث مستاصل شدن رژیم صهیونیستی شده است

وی ادامه داد: براساس فرموده رهبر معظم انقلاب، ایران در پاسخ به این اقدام رژیم کودک‌کش اسرائیل نه شتاب و نه تعلل می‌کند بلکه در زمان و مکان مناسب براساس تصمیم شورای عالی امنیت ملی پاسخ دندان‌شکنی خواهد داد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور ساعات اولیه صبح روز شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی، هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.