همدان- ایرنا- نمایندگان همدان در هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور به دنبال کسب نخستین پیروزی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته سوم رقابت‌های گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی فردا سه شنبه با برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که نمایندگان همدان رقابت دشواری مقابل حریفان بالانشین جدول دارند.

پاس در خانه مقابل ایران جوان بوشهر تیم رده چهارمی گروه ب به میدان می‌رود و آریان نیز خارج از خانه میهمان شهید قندی یزد است که در رده هفتم جدول قرار دارد.

هر ۲ نماینده فوتبال همدان با گذشت ۲ هفته از مسابقات لیگ دسته ۲ کشور موفق به پیروزی نشده‌اند و سهم هر یک از آن‌ها یک تساوی و یک باخت بوده است.

پاسی‌ها در هفته نخست مقابل شهرداری بندرعباس در دیداری خانگی به تساوی دست یافتند و سپس در چالوس با یک گل مغلوب نیکا پارس شدند.

آریان دیگر نماینده همدان که بازی‌های خود را به شهر ملایر در فاصله ۷۰ کیلومتری شهر همدان انتقال داده است، در دیدار نخست با یک گل برابر استقلال زیدون شکست خورد و در هفته دوم مقابل دریای بابل یک بر یک به تساوی رسید.

پاس، یک برد تا خروج از پایین جدول

اوضاع و احوال پاس در لیگ ۲ مطلوب نیست و با وجود تلاش‌های صورت گرفته، نتایج کسب شده باب میل هواداران و حتی کادر فنی تیم نیست.

البته هادی گل محمدی سرمربی تیم پاس هم از همان شروع لیگ تاکید بر این موضوع داشت که بازی‌های هفته نخست تیمش مقابل تیم‌های پرهزینه و پرمهره است و گذر از این وضعیت سخت خواهد بود.

هادی گل محمدی سرمربی تیم پاس هم از همان شروع لیگ تاکید بر این موضوع داشت که بازی‌های هفته نخست تیمش مقابل تیم‌های پرهزینه و پرمهره است و گذر از این وضعیت سخت خواهد بود.

با این حال او از نتیجه هفته نخست با وجود بازی زیبای شاگردانش راضی نبود و در هفته دوم نیز وضعیت نامطلوب زمین مسابقه در چالوس در پی بارش شدید باران را دلیل اصلی باخت تیمش دانست.

تیمی که تحت هدایت این سرمربی همدانی، با ساختار بومی و جوان شکل گرفته و پاس پس از سال‌ها با ترکیب بومی گام به میدان می‌گذارد.

اما مهم‌ترین دغدغه تیم تحت هدایت گل محمدی، فارغ از بازی‌های سخت هفته‌های آغازین، عدم پرداخت مطالبات مالی تیمی است که از مردادماه امسال تاکنون ریالی دریافتی نداشته است.

گل محمدی همواره با کارنامه خوب در تیم‌های مختلف، توانایی خود را ثابت کرده و قطع به یقین تیمش را از این جایگاه پایین جدول جدا می‌کند اما نگرانی او نیز عدم پرداخت به موقع مطالبات مالی است.

ضعف گلزنی پاشنه آشیل پاس

شاگردان گل محمدی از ۲ بازی اخیر خود، تاکنون موفق به گلزنی نشده‌اند و البته بی‌دقتی بازیکنان به خصوص در ضربات نهایی باعث بروز این مشکل شده است.

تیم تحت هدایت او در این ۲ بازی موقعیت‌های گلزنی خوبی داشته است اما در گلزنی دقت عمل بازیکنان و تمرکز آن‌ها مطلوب نبوده است.

پاس دارای مهاجم با تجربه‌ای است که هر یک دارای کارنامه درخشان در فصول گذشته هستند و همواره سعی کرده‌اند در تمرین آماده‌سازی ضعف‌ها را رفع کنند.

آن‌ها در بازی هفته سوم مقابل تیمی مسابقه دارند که با سه گل زده جزو بهترین خط تهاجمی گروه ب است و البته با ۲ گل خورده نشان می‌دهد که ساختار شکننده دفاعی دارد.

پذیرایی از ایران جوان بوشهر در بازی خانگی این فرصت را نصیب مهاجمان پاس کرده که در گلزنی شانس خود را باردیگر امتحان کنند.

پذیرایی از ایران جوان بوشهر در بازی خانگی این فرصت را نصیب مهاجمان پاس کرده که در گلزنی شانس خود را باردیگر امتحان کنند.

نگاه هواداران نیز به گلزنی پاسی‌ها در این مسابقه و کسب سه امتیاز برای بازگشت به جمع مدعیان گروه ب است تا از فشارهای روانی نیز خارج شوند.

البته ایران جوان بوشهر تیم دست و پا بسته‌ای نیست و هفته قبل با برد روحیه بخش مقابل امید تهران، قدم به این مسابقه خواهد گذاشت.

پیروزی برای هر ۲ تیم بسیار حایز اهمیت است و می‌تواند آن‌ها را به صدر جدول نزدیک کند.

نماینده بوشهر در تلاش است تا با کسب امتیاز همدان را ترک کند هر چند آن‌ها در ۲ بازی اخیر نشان داده‌اند که هرگز عادت به بازی دفاعی ندارند و آمارها نشان از سیستم تهاجمی این تیم می‌دهد.

گل محمدی نیز تیمش را محکوم به برد در این بازی می‌داند و اینکه بتواند نخستین برد فصل جاری را به حساب پاسی‌ها ببرد به خصوص اینکه پاس در هفته‌های چهارم و پنجم ۲ بازی خارج از خانه دارد و شرایط حساسی را سپری می‌کند.

آریان، نسخه مشابه پاس

تیم آریان هم وضعیت مشابه پاس دارد و با یک تساوی و یک شکست و البته تفاضل گل بهتر نسبت به پاس توانسته با دو پله اختلاف، در رتبه نهم جدول رده‌بندی گروه ب قرار دارد.

شاگردان اکبر افشار هر چند بازی نخست خود را به سختی مقابل استقلال زیدون میزبان شکست خوردند اما در دیدار دوم برابر تیم پرمهره دریای بابل به تساوی رسیدند تا نشان بدهند تیم دست و پا بسته‌ای نیستند.

تیم آریان با تصمیم مالک باشگاه، از همدان به ملایر انتقال یافت تا از امکانات این شهر هم بتواند استفاده کند اما کادر فنی آن‌ها را مربیان همدانی تشکیل می‌دهند.

این تیم تنها با یک گل زده و یک امتیاز رتبه نهم را کسب کرده و تکرار همین رویه می‌تواند آن‌ها را به رده‌های پایین‌تر جدول سوق بدهد.

آرین این هفته در شرایطی میهمان شهید قندی یزد است که میزان از اوضاع به مراتب بهتری برخوردار بوده، هر چند ۲ تیم نیاز مبرم به سه امتیاز دارند.

نماینده فوتبال استان همدان با حداقل هزینه‌ها بسته شده و در تلاش برای حفظ امتیاز خود در لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.

شهید قندی یزد حریف این هفته آریان نیز موفق به پیروزی نشده و می‌کوشد با عبور از نماینده همدان، به نخستین برد این فصل خود برسد.