گرگان- ایرنا- امام جمعه اهل سنت مراوه‌تپه با محکوم‌کردن پیش‌آمد ناگوار تروریستی سیستان و بلوچستان و شهادت جمعی از نیروهای پلیس گفت: عاملان شهادت نیروهای پلیس در تفتان، نوکر صهیونیست‌ها هستند.

آخوند ناصر محمد قزل روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اقدام تروریست‌های مزدور و شهادت تعدادی از نیروهای پلیس نشانه فرومایگی دشمنان ملت ایران است.

به گزارش ایرنا، ۲ گشت انتظامی پلیس در منطقه تفتان روز شنبه مورد حمله تروریست‌ها قرار گرفت و ۱۰ نفر از سربازان و کادر پلیس به شهادت رسیدند.

وی در ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد و افزود: صهیونیست‌ها با تجاوز به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران، فاتحه خود را خواندند و مرگ خود را جلو انداختند.

امام جمعه اهل سنت مراوه‌تپه با تاکید بر اینکه ما از رهبر معظم انقلاب در راستای پاسخگویی قاطع به صهیونیست‌ها حمایت می‌کنیم، افزود: هر فرمانی که رهبر انقلاب صادر کنند از آن تبعیت خواهیم کرد.

قزل با بیان اینکه محبوبیت رهبر معظم انقلاب هر روز در دنیا بیشتر می‌شود، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی هر چقدر جنگ و ناامنی انجام دهد سرنوشتی جز شکست ندارد.

وی بیان کرد: رژیم کودک‌کش و سگ هار صهیونیست پس از تجاوز به ایران، مسخره عام و خاص شد و حال به دنبال بزرگنمایی این‌ حمله مذبوحانه است. آنها حتی نتوانستند مردم ایران را از خواب بیدار کنند.