تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶

تهران- ایرنا- در شرایطی که همه منتظر درخشش ستاره جوان پرسپولیس در این فصل بودند، اما خبرهای ضد و نقیض در خصوص جدایی وی در این روزها به گوش می‌رسد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس برغم قهرمانی در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر، روزهای پرالتهاب و پرحاشیه‌ای را در نقل و انتقالات تابستانی پشت سر گذاشت.

مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر ۲ مهره کلیدی این تیم بعد از اتمام قرارداد خود در پایان فصل از این تیم جدا شده و راهی تراکتور شدند.

علیرضا بیرانوند سنگربان این تیم نیز بعد از فسخ جنجالی با سرخ‌پوشان به اردوی پرشورها در تبریز ملحق شد.

عبدالکریم حسن ستاره و مدافع قطری سرخ‌پوشان نیز بعد از نیم فصل حضور در این تیم، راهی الوکره قطر شد.

هواداران پرسپولیس با این شرایط پیش آمده به درخشش ستاره جوان خود در این فصل امیدوار بودند. یاسین سلمانی در تابستان سال ۱۴۰۲ بعد از کش و قوس‌های فراوان به جمع سرخ‌پوشان ملحق شد تا شاگرد یحیی گل‌محمدی شود.

سلمانی بعد از گلزنی مقابل فولاد خوزستان و درخشش به عنوان یار تعویضی به ترکیب اصلی قرمزها رسید، اما درست یک سال پیش و در بازی با گل‌گهر سیرجان از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد تا فصل برای وی خیلی زود به اتمام برسد.

با بازگشت سلمانی و حضور فعال وی در تمرینات، هواداران امیدوار به درخشش این ستاره بودند اما برخلاف پیش‌بینی‌ها به نظر می‌رسد گاریدو به این بازیکن اعتقادی ندارد و به وی بازی ‌نمی‌دهد.

از همین رو خبرهایی مبنی بر دلخوری این بازیکن به گوش می‌رسد و گفته می‌شود سلمانی در نیم فصل به دنبال جدایی از جمع سرخ‌پوشان است.

از همین رو یکی از مدیران پرسپولیس در گفت‌وگو به خبرنگار ‌ایرنا در این خصوص گفت: هر بازیکنی که اکنون در تیم است مورد تایید سرمربی و کادرفنی‌ست و آن را می‌خواهد.

سلمانی نیز یکی از بازیکنان خوب و آینده‌دار ماست و نه تنها به او، بلکه به هیچ‌کس اجازه جدایی نخواهیم داد چون به آنها نیاز داریم.

وی در واکنش به عدم حضور سلمانی در ترکیب پرسپولیس نیز گفت: این یک موضوع فنی‌ست و کادرفنی در مورد آن تصمیم می‌گیرد اما چیزی که مشخص است و خود گاریدو نیز چندین بار اعلام کرده، آن است که وی به بازیکنانی بازی می‌دهد که در تمرینات شرایط خوبی قرار دارند.