تهران- ایرنا- عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس از برنامه دولت برای کاهش فاصله ارز نیمایی با ارز مرکز مبادله در بودجه سال آینده خبر داد.

احمد راستینه در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، با اشاره به نشست امروز ظهر کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۴ در مجلس، گفت: در جلسه امروز که با حضور سید حمید پورمحمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، سیاست‌های ارزی دولت در لایحه بودجه سال آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در این جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه تأکید کرد در حوزه سیاست‌های ارزی هماهنگی کامل بین سازمان برنامه و بودجه و بخش‌های اقتصادی دولت از جمله بانک مرکزی وجود دارد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس افزود: در جلسه امروز آقای پورمحمدی بر حفظ نظم و انتظام لایحه بودجه تاکید کرد و گفت: ادامه روند کار بودجه باید بر اساس لایحه دولت باشد.

راستینه خاطرنشان کرد: در جلسه امروز اعضای کمیسیون در ارتباط با ارز ترجیحی برای تامین کالاهای اساسی بر تامین ارز در این بخش تاکید کردند.

وی گفت: یکی از برنامه‌های دولت در حوزه سیاست‌های ارزی در لایحه بودجه سال آینده، کاهش فاصله نرخ ارز نیمایی با ارز مرکز مبادله است.