اصفهان-ایرنا-معاون سیاسی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: اصفهان در حوزه آسیب‌های اجتماعی با چالش‌های فراوانی روبه‌روست که مدیریت آنها نیازمند تخصص، هم‌افزایی و کار مُجدانه است.

به گزارش ایرنا، ایوب درویشی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه معاونان جدید استاندار اصفهان افزود: ابتکار استاندار جدید اصفهان برای تفکیک معاونت سیاسی، امنیتی از اجتماعی نیز بدلیل اهمیت چالش‌های این حوزه است.

معاون استاندار اصفهان افزود: کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان نیازمند راه‌حل‌های منطقی با مشارکت سایر نهادهای مرتبط است و افرادی که در این حوزه مسئولیت می گیرند باید متخصص و اهل کار باشند.

وی تاکید کرد: ابَربحران‌های اجتماعی استان نیازمند ریشه‌یابی و تصمیم‌گیری اصولی است و این مساله ربطی به گرایش سیاسی ندارد.

درویشی افزود: گفتمان وفاق در دولت چهاردهم بدنبال بهره‌مندی از توانمندی افراد برای عبور از چالش‌ها و مشکلات است.

وی با بیان‌اینکه تغییرات مدیریتی همواره با هدف بهبود امور و افزایش بهره‌وری صورت می‌گیرد، افزود: اصفهان ستون خیمه تمدن و توسعه کشور است بنابراین چالش‌های آن ملی است و تنها در حوزه استان قابل تبیین نیست.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار اصفهان گفت: اخلاق نیکو، نیت خیر و رویکرد همدلانه استاندار جدید اصفهان سرمایه ای است که می‌توان برای پیشبرد امور به آن اتکا کرد.

وی افزود: کارگزاران نظام باید رضایت مردم را سرلوحه کارخود قرار دهند، از این رو نقدها را باید شنید و از دل آنها فرصت‌آفرینی کرد.

به گزارش ایرنا، مهدی جمالی‌نژاد استاندار جدید اصفهان در فرایند معرفی معاونان خود، معاونت انتظامی، امنیتی را از معاونت اجتماعی استان تفکیک کرد.

در این آیین با احکامی جداگانه از سوی استاندار اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن بعنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی، ایوب درویشی بعنوان سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی، اکبر صالحی بعنوان سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی، حسن سلیمی بعنوان مشاور استاندار و مدیرکل حراست، غلامرضا کیهانپور بعنوان مشاور استاندار در امور پیگیری‌های ویژه، سیدجمال‌الدین صمصام شریعت بعنوان مشاور استاندار در امور معماری و شهرسازی و سیدعلی بهشت‌نژاد بعنوان مشاور استاندار معرفی شدند.

در این مراسم همچنین از تلاش‌های معاونان پیشین استانداری قدردانی شد.