کرمانشاه - ایرنا- پیکر مطهر شهید «سجاد منصوری» از شهدای دفاع از حریم ایران فردا ساعت ۱۰ صبح از میدان آزادی تا مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه تشییع می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ کرمانشاه؛ سینه ستبر و چهره زیبای ایرانی اسلامی بار دیگر فرزندی از جوانان غیور و برومند خود را برای دفاع از وطن تقدیم کرد تا نشان دهد که رهبر معظم انقلاب به درستی لقب زیبای سینه ستبر را برای این دیار برگزیدند.

کرمانشاه دروازه کربلا برای چندهزارمین بار پیکر قهرمانی دگر را در آغوش می‌گیرد و به همانند سال های دفاع مقدس با حضور مردم شهیدپرور و ولایت‌مدارش شهید «سجاد منصوری» را تا آرامگاه ابدی بدرقه خواهند کرد و همچنان نشان می دهند که در میدان حضور آگاهانه و با بصیرت دارند و قدردان مدافعان وطن هستند و خواهند بود.

دروازه شهادت بر روی کرمانشاهیان همچنان باز است و این دیار پس از گذشت ۳۵ سال از جنگ تحمیلی همچنان برای دفاع از کشور شهید تقدیم می کند.

خطه شهید پرور کرمانشاه که تاکنون ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم امنیت کشور کرده است ۲ شب گذشته نیز در جریان تجاوز رژیم صهیونیستی به تمامیت ارضی کشورمان فرزند دیگری را تقدیم دفاع از حریم ایران کرد و جوان ارتشی «سجاد منصوری» به درجه رفیع شهادت نائل شد.

براساس اعلام رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه فردا ساعت ۱۰ صبح مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سجاد منصوری از میدان آزادی تا مقابل مسجد جامع تشییع می شود.

به گفته حجت الاسلام مهدی عبدی حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه فردا بر پیکر این شهید مدافع حریم ایران نماز می خواند.

به گزارش ایرنا، در تاریخ اول اردیبهشت ماه ۱۳۷۴، در خانواده‌ای پرمحبت و زحمتکش در شهر کرمانشاه، نوزادی به نام سجاد منصوری به دنیا آمد. سجاد با عشق و ارادت به وظایف خود در قسمت پدافند هوایی ارتش مشغول به خدمت شد. او نه تنها یک سرباز، بلکه یک الگو برای دیگران بود. او همواره تلاش می‌کرد تا با علم و دانش خود، بهترین خدمات را به وطن ارائه دهد. با وجود چالش‌های اقتصادی، مملو از عشق و امید به آینده بود. در قسمت پدافند هوایی ارتش مشغول به خدمت شد.

سجاد، کوچکترین فرزند خانواده، از همان کودکی نشانه‌هایی از عشق به وطن و تعهد به ارزش‌های انسانی از خود نشان داد.

سجاد در دوران تحصیل خود همواره دانش‌آموزی ممتاز و فعال بود. او با پشتکار و تلاش، دیپلم خود را در رشته ریاضی فیزیک اخذ کرد و سپس تصمیم گرفت تا به خدمت به کشور بپردازد. در سال ۱۳۹۳، با ورود به دانشگاه افسری خاتم الانبیا ارتش جمهوری اسلامی ایران، قدم در مسیری گذاشت که او را به عنوان یک سرباز فداکار در دفاع از میهن معرفی کرد.