اهواز - ایرنا - منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ارتش برنامه‌های تشییع پیکر مطهر شهدای حمله رژیم منحوس صهیونیستی به بندر ماهشهر را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر ۲ شهید پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در شهرستان ماهشهر درپی حملات رژیم منحوس و رو به اضمحلال صهیونیستی در دفاع از آسمان کشور جان خود را فدای ملت و این مرز و بوم کردند، ساعت ۱۲ روز دوشنبه (فردا) در زادگاهشان برگزار خواهد شد.

پیکر مطهر شهید حمزه جهاندیده در شهرستان رامهرمز و پیکر مطهر شهید محمد مهدی شاهرخی فر نیز در شهرستان شوشتر تشییع خواهد شد.

پدافند هوایی جنوب غرب ارتش جمهوری اسلامی همچنین در اطلاعیه ای از آحاد مردم شریف استان خوزستان جهت حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد.

به گزارش ایرنا ، روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور در ساعات اولیه صبح شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی، هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.

در پی حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونی در بامداد شنبه پنجم آبان ۱۴۰۳، سرگرد جهان‌دیده و استوار شاهرخی‌فر در حمله رژیم اسرائیل به شهادت رسیدند و شهیدان «سرگرد سجاد منصوری» و «استوار مهدی نقوی» دو نفر دیگر از کارکنان ارتش که در دفاع از امنیت آسمان ایران اسلامی مجروح شده بودند نیز عصر شنبه به یاران شهید خود پیوستند.