تهران- ایرنا- دروازه‌بان تیم فوتبال بارسلونا در پایان پیروزی در ال‌کلاسیکو برابر رئال مادرید، در رختکن آبی‌اناری‌ها شیرین‌کاری کرد!

به گزارش یکشنبه‌شب ایرنا، تیم فوتبال بارسلونا دیشب با نتیجه پرگل چهار بر یک برابر رئال مادرید، کهکشانی‌ها را در سانتیاگو برنابئو تحقیر کرد.

وویچک شزنی، دروازه‌بان لهستانی بارسا که به درخواست هانسی فلیک، سرمربی این تیم به‌رغم اعلام بازنشستگی، پیشنهاد آبی‌اناری‌ها را در انتهای فصل گذشته پذیرفت و به عنوان گلر دوم راهی کاتالونیا شد، در رختکن بارسا جشن پیروزی را با رفتاری خارج از عرف برگزار کرد.

در عکس‌ها و تصاویر ویدئویی منتشرشده از رختکن بارسا، شزنی در آخرین ردیف بازیکنان بارسا که در حال جشن و پایکوبی هستند، با هاله‌ای از دود در اطرافش به چشم می‌خورد.

هرچند مشخص نیست که آیا شزنی در حال استعمال سیگار است یا از سیگار الکترونیکی استفاده می‌کند، ابری از دود درست بالای سر لامین یامال، یکی از گلزنان ال‌کلاسیکوی دیشب و نزدیک به سقف رختکن قابل رویت است.

شزنی به‌رغم پیوستن به بارسا به عنوان جایگزین مارک آندره‌ترشتگن، این بازی را از روی نیمکت تماشا کرد و گفته می‌شود که به‌دلیل مصدومیت تا پایان فصل قادر به همراهی تیم فلیک نیست.

شزنی در دوران حضور در آرسنال پس از شکست ۲ بر صفر برابر ساوتهمپتون در سال ۲۰۱۵، به دستور آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی و افسانه‌ای توپچی‌های لندن به عنوان تنبیه کنار گذاشته و ۲۰ هزار پوند نیز جریمه شد.

مرد لهستانی درباره این اتفاق گفته بود که «چیزهایی وجود دارد که در زندگی‌ شخصی‌ام تغییر نمی‌دهم و سیگار کشیدنم هم به کسی ارتباطی ندارد. باور دارم که این کار در عملکردم در زمین بازی تاثیری ندارد بلکه دوبرابر تلاش می‌کنم. جلوی کودکان هم این کار را نمی‌کنم چون نمی‌خواهم روی آنها اثر بد بگذارم»!