تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازیکنان ما کنترل بازی را در دست داشتند و توانستیم در دقایق ابتدایی به گل برسیم، از عملکرد تیم راضی هستیم.

به گزارش ایرنا، دراگان اسکوچیچ، روز یکشنبه بعد از برتری ۲ بر صفر تیمش برابر آلومینیوم اراک در نشست خبری با اظهار کرد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم و بابت عملکردشان از آنها تشکر می‌کنم.

وی افزود: در فصل جدید برخی اوقات بدشانسی می‌آوردیم اما امروز شاهد بازی خوبی بودیم، بازیکنانمان کنترل بازی را در دست داشتند.

وی اظهار کرد: در بازی امروز ایگور پوستونیسکی را در اختیار نداشتیم و تصمیم گرفتیم از شیری در پست هافبک استفاده کنیم، فکر کنم تصمیم خوبی بود و شیری عملکرد خوبی داشت.

اسکوچیچ ادامه داد: برای این بازی به خوبی آماده شده بودیم و بچه‌ها از ابتدا، به خوبی توقعاتم را درک کردند و توانستند آنها را پیاده کنند، فکر می‌کنم برد امروز ما یک قدم بسیار مهم در مسیر لیگ باشد و امیدوارم در آینده هم بتوانیم، بازی‌های خانگی خودمان را با برد پشت سر بگذاریم.

وی همچنین گفت: بانوان بخش مهمی از جامعه هستند و حضور آنان باعث خوشحالی بود. امیدوارم این اتفاق ادامه‌دار باشد.

وی اظهار کرد: اینکه در چه نیمه‌ای گل زدیم و در کدام نیمه موقعیت‌ها از دست رفت، تصادفی بوده و ربطی به مسائل دیگر ندارد. سعی می‌کنیم در دقایق بیشتری بر بازی مسلط باشیم. من در کل از عملکرد تراکتور راضی هستم. هر دیدار نکات مثبت و منفی دارد و تیم‌های بزرگ دنیا هم در دقایقی از بازی افت می‌کنند و این اتفاق طبیعی است.

وی ادامه داد: اکنون در خصوص استقلال صحبت نمی‌کنم، امروز از برد آلومینیوم لذت می‌برم و از فردا آنالیز حریف را آغاز می‌کنیم، من در کنفرانس خبری مربوط به بازی با استقلال، در رابطه با این بازی صحبت خواهم کرد.

وی در خصوص ادعای یک خبرنگار مبنی بر اینکه هواداران نسبت به تعویض دیرهنگام گلایه داشتند، گفت: به عنوان سرمربی که مسئولیت فنی را عهده‌دار هستم، می‌خواهم بهترین تصمیم را در مقابل انتظارات هواداران عزیزمان اتخاذ کنم.

سرمربی آلومینیوم اراک: نتوانستیم از پس تراکتور بر بیاییم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از شکست برابر تراکتور گفت: تلاش کردیم در نیمه دوم به بازی برگردیم ولی زورمان نرسید و نتوانستیم از پس تراکتور بر بیاییم، بعد از گل اول، حریف منسجم‌تر شد و بعد از آن در ضد حمله گل دوم را خوردیم.

به گزارش ایرنا، مجتبی حسینی، نیز در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: بازی را خوب آغاز نکردیم، به رغم آنالیز خوبی که از تراکتور داشتیم نباید گل زودهنگام را می‌خوردیم.

وی اظهار کرد: مقابل تراکتور که نفرات خط جلویش می‌توانند تعیین کننده بازی کنند نباید فضا بدهیم، باید جنگنده‌تر می‌بودیم اما متاسفانه بازی را از دست دادیم.

حسینی گفت: فکری که می‌کردیم اتفاق نیفتاد وقتی مقابل تیم هایی که بازیکنان با کیفیت دارد بازی می‌کنید اگر بخواهید فضا بدهید بازنده هستید، تراکتور بازیکنانی دارد که می‌توانند از فضاها استفاده کنند.

وی ادامه داد: این فصل شرایط بازیکنان تراکتور خوب است و می‌توانند بازی را در بیاورند نمی‌توانیم دنبال مقصر بگردیم، امیدوارم درس گرفته باشیم تا در آینده بازی‌های بهتری انجام دهیم.

سرمربی آلومینیوم اظهار کرد: ما سعی کردیم از عقب بازی کنیم و بیشتر توپ دست ما بود اما تراکتور عمل پرس را خوب انجام داد، شما وقتی گل زودهنگام می‌خورید، آن هم مقابل تیمی که نفرات خوبی دارد، کار سخت می‌شود.